וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטראמפ ועד ורשטאפן, ברכות ללנדו נוריס שזכה לראשונה במירוץ פורמולה 1

הבריטי, שהחזיק בשיא הפעמים על הפודיום בלי ניצחון, הצליח לסיים ראשון בגראנד פרי מיאמי לעיני שורה של סלבריטאים: "סוף סוף"

נהג פורמולה 1 לנדו נוריס. רויטרס
בשעה טובה. נוריס/רויטרס

לנדו נוריס ממקלארן ניצל מעט מזל כדי לזכות הלילה (שני) במירוץ מיאמי כשהקדים את האלוף מקס ורשטאפן בדרך לניצחונו הראשון בפורמולה 1.

זה היה ניצחון מתוק עבור הבריטי שהחזיק בשיא הופעות על הפודיום ללא ניצחון (15), לאחר שסיים שמונה פעמים כסגן ב-110 מירוצי גרנד פרי.

ורשטאפן נראה בדרך הבטוחה לנצח בפעם החמישית בשישה מירוצים עד שהתרסקות באמצע הדרך ייצרה מהפך עבור מקלארן עם מכונית בטיחות שטיפשרה לנוריס לקחת את ההובלה עד לניצחון.

שארל לקלרק של פרארי השלים את הפודיום במקום השלישי לפני חברו לקבוצה קרלוס סיינץ, שלאחר מכן נענש חמש שניות על מעורבותו בהתנגשות עם אוסקר פיאסטרי של מקלארן שהוריד את הספרדי למקום החמישי. העונש העלה את חברו לקבוצת רד בול של ורסטפן, סרחיו פרס, למקום הרביעי.

"הגיע הזמן! איזה מירוץ. עבר הרבה זמן. סוף סוף הצלחתי לעשות את זה", אמר נוריס, "אני כל כך שמח בשביל כל הצוות שלי. סוף סוף. יום ארוך, מירוץ קשה. סוף סוף על בראש הפודיום, אז אני פשוט גאה. הרבה אנשים פקפקו בי בדרך. עשיתי הרבה טעויות בחמש השנים האחרונות שלי בקריירה הקצרה שלי, אבל היום אנחנו מחברים את הכל ביחד". הבריטי בן ה-24 גם קיבל ברכות מדונלד טראמפ ששהה במירוץ, כמובן לצד שורה ארוכה של סלבריטאים מקומיים, שכללה זמרים, ספורטאים וכו'.

גם ורשטאפן, שעדיין מוליך בבטחה את דירוג הנהגים, בירך בסיום: "אני מאוד שמח בשביל לנדו. עבר הרבה זמן... וזה לא הולך להיות האחרון שלו, אז בהחלט מגיע לו היום".

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully