וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'יו קונססאו ינסה להתיר את חוזהו בפורטו כדי לאמן את מילאן

הפורטוגלי, שרק לאחרונה האריך חוזה, הוא המועמד המוביל של הרוסונרי וייפגש עם הנשיא וילאש בואש במטרה להשתחרר. פיולי סיכם בנאפולי

תקציר משחק האליפות של אינטר: ניצחון 1:2 על מילאן בדרבי/ספורט1

בהמשך להחלטה להיפרד מסטפנו פיולי בתום העונה, ב"גאזטה דלו ספורט" דווח הבוקר (שני) כי בשבוע הקרוב צפויות התפתחויות במילאן בנוגע למינוי המאמן הבא. המועמד המוביל הוא סרג'יו קונססאו, שעומד על הקווים של פורטו בשבע השנים האחרונות.

רק לפני כשבועיים האריך קונססאו את חוזהו עם הדרקונים עד 2028, אלא שזה קרה תחת הנשיא הקודם ומאז תפס אנדרה וילאש בואש את המנדט בפורטו. המאמן, שמעוניין לעבור למילאן אשר יצרה קשר עם סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, ייפגש בקרוב עם הנשיא החדש, שניצחונו בבחירות גרם לקונססאו לשקול מחדש את עתידו במועדון ולכן הוא יחפש פתרון שיאפשר את התרת חוזהו. בימיו כשחקן, הפורטוגלי דווקא לבש את מדיה של אינטר במשך שתי עונות.

מאמן פורטו סרג'יו קונססאו. רויטרס
מעוניין לעבור למילאן. סרג'יו קונססאו/רויטרס

קונססאו הוביל את פורטו לזכייה בשלוש אליפויות ושלושה גביעים, כולל שני דאבלים, בנוסף לשלוש זכיות בסופר קאפ הפורטוגלי והנפה אחת בגביע הליגה.

גם פיולי ככל הנראה מצא כבר את קבוצתו הבאה: האיש שמאמן את מילאן מאז אוקטובר 2019 והוביל אותה לאליפות לפני שנתיים, סיכם את תנאיו בנאפולי לפי דיווח באיטליה בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully