וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחיזוק מעניין: מרכוס קין עשוי לחתום במכבי רמת גן

6.5.2024 / 10:34

הגארד האמריקאי (1.75, 28) שהצטיין בעונה שעברה במדי שטרסבורג ושיחק העונה אצל ננו גינזוברג בפרומטיי, עשוי להחליף את קנדל מקולום שגמר את העונה בקבוצה של שמוליק ברנר

מחוץ לקווים, 5.5/עריכה: זיו שטיינר

מכבי רמת גן היא אחת ההפתעות הגדולות של העונה בליגת העל בכדורסל. החבורה של שמוליק ברנר מדורגת במקום השלישי בטבלה, במרחק משמעותי מהקבוצות הדולקות אחריה, וצפויה לסיים במקום זה את הבית העליון. אלא שרגע אחרי סיום העונה הסדירה, איבדה רמת גן את הגארד קנדל מקולום שנפצע בידו - ונותרה ללא רכז זר.

מי שעשוי למלא את מקומו של מקולום הוא הגארד האמריקאי מרכוס קין (1.75, 28) שפתח את העונה במדי פרומטיי האוקראינית של ננו גינזבורג ושיחק עד לאחרונה בבייג'ינג דאקס הסינית. אם קין יחתום ברמת גן הוא יהיה החיזוק האחרון שלה העונה וינסה לסייע לה להגיע רחוק גם במשחקי הפליייאוף.

מרכוס קין במדי וארזה. Roberto Finizio, GettyImages
שוב מועמד לקבוצה מליגת העל. מרכוס קין במדי וארזה/GettyImages, Roberto Finizio

קין שיחק שנתיים באוניברסיטת יאנגסטאון סטייט ושנה נוספת בסנטרל מישיגן לפני שיצא לקריירה המקצוענית שלו. הוא שיחק בליגה האיטלקית השנייה, בליגת הפיתוח של ה-NBA, בדרום קוריאה ובליגה השנייה בסין, באסטוניה ובסלובניה לפני שהחל בטיפוס שלו כלפי מעלה במדי וארזה האיטלקית. בעונת 2022/23 היה לאחד הגארדים הטובים בליגת האלופות של פיב"א כששיחק בשטרסבורג, מה שהוביל את הפועל ירושלים לפנות אליו. והעונה שודרג כלכלית כשחתם בפרומטיי, אך שוחרר במהלך העונה וסיים אותה בליגה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully