וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הרגע הנה באה השעה: עומרי אלטמן רוצה לשבור בצורת נגד אשדוד

עומרי אלטמן כבש נגד 12 מ-13 קבוצות ליגת העל (שהן לא הפועל תל אביב), אבל את מ.ס. אשדוד מעולם לא הכניע בליגה. אחרי תריסר משחקים ו-0 שערים, ביום שבת הוא יארח את היריבה למאבק ההישרדות ומבחינתו אין זמן יותר טוב לספתח

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

עומרי אלטמן ממשיך להיות המוציא לפועל העיקרי של הפועל תל אביב כשהוא כשיר ובריא וביום שבת נגח את השער שהעניק לאדומים 0:1 בחוץ נגד מכבי נתניה. זה היה שער הליגה השביעי של אלטמן העונה והפועל תל אביב עלתה זמנית מעל הקו האדום והעלתה את סף המתח בתחתית.

לאורך הקריירה אלטמן תופקד בשלל עמדות; מהכנפיים, דרך קשר התקפי ועד קשר במרכז המגרש - ואפילו הופעות ספורות כמגן-כנף תחת פאולו סוזה במכבי תל אביב. הוא גם שיחק ארבע שנים בחו"ל וסבל מפציעות ממושכות - ואלו כמה מהסיבות שבגיל 30 הוא מביט לאחור וסופר 37 שערי ליגה בישראל ולא יותר.

הכיבוש ביום שבת היה השני של אלטמן נגד מכבי נתניה בליגה (היה לו גם אחד בגביע) והפריסה של 37 השערים שלו רחבה למדי. בליגת העל יש היום 14 קבוצות ולאורך הקריירה, הקשר-חלוץ הבקיע נגד 12 מהן. אם תסירו מהרשימה את הפועל תל אביב שבה הוא משחק, בליגת העל יש היום קבוצה אחת בלבד שהוא לא מצא את הרשת שלה: מ.ס. אשדוד.

עומרי אלטמן, אור אינברום שחקני הפועל תל אביב מול רועי משפתי שוער מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הבקיע נגד אשדוד בגביע הטוטו, אבל בליגה עדיין לא הצליח. אלטמן/לירון מולדובן

ביום שבת, לעיני כ-20 אלף צופים, הפועל תל אביב תארח את אשדוד למשחק שהיא תהיה חייבת לנצח בו כדי לשמור על סיכוי לשרוד בליגת העל. אלטמן בוודאי יפתח בחוד של סלים טועמה ומבחינתו זה יהיה זמן טוב לספתח. הוא אמנם הבקיע נגד אשדוד בגביע הטוטו, אבל עם כל הכבוד למפעל המשני - הוא רחוק מלהיות הדבר האמיתי

הזדמנויות היו לו, ואפילו הרבה. אלטמן שיחק נגד מ.ס. אשדוד לא פחות מ-12 פעמים. בפעם הראשונה עם מכבי תל אביב, אחר כך במדי הפועל פתח תקוה ובהמשך כמובן עם הפועל תל אביב. 788 דקות (לא כולל זמן פציעות) כללו ניצחונות והפסדים, בבלומפילד, בי"א, במושבה... הוא בישל כמה פעמים, אבל עדיין לא כבש.

אלטמן שיחק נגד בית"ר ירושלים 14 פעמים והבקיע 6 שערים. יש לו 3 מ-7 נגד הפועל חדרה ואפילו שני גולים נגד מכבי תל אביב (ביחד עם גביע המדינה) - שזה משהו שמעט שחקנים בהפועל תל אביב יכולים להתפאר בו. הוא הבקיע נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע, הכניע את בני ריינה ומכבי פתח תקוה וכך זה ממשיך. עד מ.ס. אשדוד. אולי ביום שבת זה סוף סוף יקרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חן עזריאל שחקן מ.ס. אשדוד (ימין) מול עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
חן עזריאל שחקן מ.ס. אשדוד (ימין) מול עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

אלטמן אגב, כבר הכניע בעבר את שוער מ.ס. אשדוד, אריאל הרוש. במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון בעונת 2014/15 מכבי נתניה והרוש אירחו את הפועל פתח תקוה ואלטמן, והחלוץ הבקיע בפנדל בהפסד 3:1. אותה עונה הסתיימה עבורו ועבור קבוצתו עם ירידת ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully