וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד כבש רביעייה? רוי קין הצית אש: "הוא פרחח מפונק"

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 8:09

למרות ה-1:5 של האלופה, הפרשן שוב תקף את חלוץ מנצ'סטר סיטי בביקורת שנראית תלושה, ויצר רגעי מבוכה באולפן "סקיי". צפו בתקרית

תקציר: מנצ'סטר סיטי - וולבס 1:5 | רביעייה לארלינג הולאנד/ספורט1

הפרשן ושחקן העבר רוי קין ממשיך בביקורת שלו על ארלינג הולאנד וביקר את תגובתו הזועמת על הספסל אחרי שהוחלף מול וולבס בשבת. חלוץ מנצ'טר סיטי כבש ארבעה שערים, כולל שלושער במחצית הראשונה, לפני שהוחלף במחצית השנייה ב-1:5 של סיטי מול וולבס. האלנד נראה זועם כשישב על הספסל, כשפפ גווארדיולה העניק לו מנוחה לקראת המשך קרבות האליפות.

קין הצית מחדש את המאבק התקשורתי בינו לבין החלוץ, כאשר אמר ב"סקיי": "ראינו את הולאנד אתמול מוחלף, לא שמח מדי, מתנהג כמו פרחח מפונק.

"אני חושב שכאשר יש לך עימותים עם המאמן ועם הכוכב שלך, זה לא עוזר כשהתוצאות לא הולכות כמו שאתה רוצה. אבל בגלל שהם מנצחים, והוא כובש שערים, זה כמעט נשכח".

המגיש שלצדו דייויד ג'ונס שאל את קין: "פרחח מפונק? זה בסדר אם אתה מבקיע ארבעה שערים, לא?". קין לא התרשם מההערות והשיב בנחישות: 'לא, לא. לא, זה לא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוי קין. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
פרצוף עצבני. קין/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

רגע מביך של דממה ירד לאחר מכן באולפן "סקיי ספורט", כאשר קפטן מנצ'סטר יונייטד לשעבר שלח מבט עצבני לעבר מנחה התוכנית. לאחר מכן ג'ונס שבר את השתיקה בתגובה "מבועתת", ואמר: "בסדר... אולי אחשוב על זה בהמשך". "אין בעיה", ענה קין, כאשר דניאל סטארידג' פורץ בצחוק, וכולם מחייכים במבוכה.

קין תיאר בעבר את היכולת שלהולאנד כ"שחקן ליגה שנייה", והנורבגי בעבר אמר עליו ש"לא באמת אכפת לי כל כך מהאיש הזה, אז זה בסדר". כידוע, בין קין למשפחת הולאנד יש מתיחת עוד מימיו ככדורגלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully