וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר מאסטרס שני בקריירה: אנדריי רובלב זכה בטורניר מדריד

הרוסי (7) גבר 6:4, 5:7, 5:7 על פליקס אוז'ה עליאסים אחרי שעתיים ו-49 דקות. שנה אחרי הזכייה במונטה קרלו ובטורניר הזוגות בבירת ספרד, חגג עוד תואר בתחרות מסבב המאסטרס 1,000

מחוץ לקווים, 5.5/עריכה: זיו שטיינר

שנה אחרי שאנדריי רובלב זכה בטורניר הזוגות בטורניר מדריד, הערב (ראשון) המדורג שביעי המשיך את יכולתו המצוינת והוכתר לראשונה לאלוף טורניר היחידים היוקרתי על החימר בזכות 6:4, 5:7, 5:7 על הקנדי פליקס אוז'ה עליאסים שהיה זה גמר מאסטרס 1,000 ראשון בקריירה שלו.

אנדריי רובלב, טניסאי רוסי. רויטרס
שוב חגג על החימר במדריד, הפעם בטורניר היחידים. רובלב/רויטרס

כזכור, אוז'ה עליאסים עלה לגמר אחרי שייז'י להצ'קה (30) פרש באמצע המערכה הראשונה וכך הגיע רענן יותר מאשר רובלב שברבע הגמר הפתיע את קרלוס אלקראס ובחצי הגמר ניצח את טיילור פריץ. הפתיחה בהחלט הייתה שייכת לקנדי שהשיג שבירה במשחקון הראשון במפגש ושמר על היתרון כל הדרך ל-4:6 - אבל במערכה השנייה, במצב של 5:6, רובלב לקח ארבע נקודות רצופות, שבר והשווה ל-1:1 במרעכות. תרחיש כמעט זהה נרשם במערכה השלישית, שהייתה הארוכה ביותר ונמשכה מעל שעה, בסופה רובלב שוב שבר במשחקון ה-12, ניצח 5:7 והשלים 1:2 במערכות תוך שעתיים ו-49 דקות וזכייה בתואר היוקרתי.

היה זה הגמר החמישי של רובלב בטורנירים מסבב מאסטרס 1,000 ואחרי שזכה בשנה שעברה במונטה קרלו, כעת הוא אלוף מדריד גם בטורניר היחידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully