וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה ספורט: הכירו את תערוכת הכלבים הבינלאומית EXPO24

ההתאחדות הישראלית לכלבנות תקיים תערוכות כלבים בינלאומיות בחסות רויאל קנין, לצד מופעי ספורט כלבני ומשמעת. למעלה מ-1000 כלבים מיותר מ-100 גזעים שונים יתחרו על תואר כוכב התערוכה ובנוסף יתקיימו מופעים שונים להנאת הקהל: ספורט כלבני, ריקוד עם כלבים ועוד

תערוכת הכלבים. יגאל פרדו,
תערוכת הכלבים/יגאל פרדו

ההתאחדות הישראלית לכלבנות מזמינה את הקהל הרחב לסוף שבוע של תערוכות כלבים בינלאומיות בין 17-18/5 במתחם אקספו ת"א, לחוות רגעי נחמה והתחברות לחברינו הטובים ביותר.

במהלך יומיים של תערוכות כלבים ומופעים מרגשים באקספו תל-אביב, יוכל הקהל להעריך ולצפות בהצגת יכולות הכלבים בתחומי הספורט, המשמעת, השירות, הביטחון וההצלה. זהו מפגש ייחודי של אוהבי כלבים אשר מצפים לאירוע ומעריכים כלבנות בריאה, מוקפדת ומטופחת וגידול אחראי, המעלה על נס תכונות אופי של חברינו על ארבע, שהפכו לאור מנחם באפלת החודשים האחרונים.

בתערוכה, המתקיימת בחסות רויאל קנין, היצרנית הצרפתית של מותג הפרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, בשיתוף ההתאחדות הישראלית לכלבנות, ישתתפו למעלה מ-1000 כלבים, מעשרות גזעים שונים, מהם נפוצים ואחרים בסכנת הכחדה, ביניהם כלבי ענק וכלבים זעירים, כלבי רועים וכלבי ציד, טריירים, כלבי הגנה, כלבי רוח, רטריברים ועוד. השנה במסגרת התערוכה הבינלאומית, ישתתפו עשרות שופטות ושופטים בינלאומיים מרחבי העולם: אירלנד, שבדיה, ליטא, קפריסין, דרום אפריקה, קרואטיה, מונטנגרו וישראל.

בין למעלה מ-1000 הכלבים שישתתפו באירוע יהיו גם כ-70 כלבים ישראלים שייצגו בשבוע שעבר את ישראל באליפות העולם בטיפוח כלבים בקרואטיה וחזרו עם הישגים יפים.

תערוכת הכלבים הבינלאומית. נדב פרגר,
תערוכת הכלבים הבינלאומית/נדב פרגר

דורון ראכלין, יו"ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: "ניצחוננו בהמשך פעילות כלבנית נלהבת, אוהבת ומנחמת, נוכח הכאב והזיכרון. העובדה ששופטים מכל רחבי העולם מגיעים לאירוע בימים לא פשוטים אלה מהווה עוד הוכחה לתרומתה של הכלבנות המתועדת להסברה הישראלית"

עוד נמסר מההתאחדות הישראלית לכלבנות: "אנו מתרגשים לקראת אירוע שמעבר לאהבת חברינו על ארבע, מהווה כלי גידולי קריטי בטיפוח כלבי שירות, ביטחון ותרפיה אשר כל כך נחוצים בימים אלו."

עוד במסגרת התערוכה, הקהל הרחב ייהנה ממופעי כלבים מרהיבים כגון: מופעי כלבי עבודה ושירות המדגימים משמעת, הגנה והצלה; ענפי ספורט נוספים המעלים על נס את הקשר בצוות אדם וכלב כמו ריקודים עם כלבים והופעה מרגשת במיוחד, בשיתוף הקהל, של כלבי נחייה לעיוורים מ"עיניים מנחות לעיוור בישראל".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
תערוכת הכלבים. יגאל פרדו,
תערוכת הכלבים/יגאל פרדו

התערוכות יתקיימו בימים שישי-שבת 17-18.5 ב"אקספו" תל אביב, בשעות 17:30 - 09:00. הכניסה בתשלום: לרכישת כרטיסים (50-70 שקל ברכישה באתר איוונטר לחצו כאן).

  • התערוכות תיערכנה בכל מזג אוויר ובהתאם לתקנות פיקוד העורף התקפות ביום התערוכה.
  • לפרטים נוספים על התערוכה: באתר ההי"ל או בעמוד הפייסבוק
  • לרכישת כרטיסים (הכניסה חופשית לילדים עד גיל 4).
  • לא תתאפשר כניסה לכלבים שאינם רשומים כמשתתפים בתחרות.
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully