וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הטקוואנדו יוצאת לאליפות אירופה: "מצפים להמשיך להביא מדליות"

5.5.2024 / 13:11

האליפות תצא לדרך בבלגרד ב-9 במאי: "יש כאן סגל מצוין ואנחנו בהחלט מצפים להביא כמה מדליות"

אבישג סמברג, לוחמת טאקוונדו. דניס סקרטוב, באדיבות ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו, אתר רשמי
אבישג סמברג, לוחמת טאקוונדו/אתר רשמי, דניס סקרטוב, באדיבות ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו

הבוקר (ראשון) נערך באולם נבחרת ישראל ברמלה אימון פתוח לתקשורת לפני היציאה לאליפות אירופה, בנוכחות יו"ר האיגוד מר יהודה מעיין, מנכ"לית האיגוד הגב' נועה שמידע, סגל המאמנים בראשותו של יחיעם שרעבי והסגלים (נשים וגברים), של הנבחרות הלאומיות, האולימפיים והפראלימפיים. אליפות אירופה תתקיים בבלגרד החל מה-9 במאי.

באירוע נשאו דברים בפני המשלחת יו"ר האיגוד יהודה מעיין: "שמח לראות כאן את כולם, יש כאן סגל מצוין ואנחנו בהחלט מצפים להביא כמה מדליות מהאליפות והעיניים לנשואות לקראת המשחקים האולימפיים האולימפיים והפראלימפיים, מאבישג, אסף יסעור ועדנאן מילאד, הצוות המקצועי עושה עבודה נהדרת והענף ממריא וזה מעלה את הציפיות, אבל אתם גרמתם לזה לקרות ואנחנו סומכים עליכם"

מנכ"לית האיגוד שהיא לוחמת טאקוונדו בעברה שמידע, הוסיפה: "לשמחתי מדובר במשלחת הגדולה ביותר לאליפות אירופה מטעם הענף, יש בה גם את דור ההמשך שנותן רוח גבית חזקה למשחקים האולימפיים הקרובים ובהחלט גם למשחקים האולימפיים ב-2028 בלוס-אנג'לס. לא מובן מאליו כלל שבתקופה הלא פשוטה הזו הנבחרת שמרה על מסגרת מקצוענית גבוהה ואיכותית והצלחנו לשמר הצלחות ואף להגדיל אותן. מאמינה שנמשיך בתהליך בו אנחנו מצליחים בזירה הבינלאומית."

מאמן הנבחרת יחיעם שרעבי: "מבחינתי האליפות חשובה כדי להראות המשכיות ועומק, אני מצפה להמשיך להביא מדליות על מנת לייצר רצף והמשכיות של ההישגים, גם כדי לקצור הצלחה לעבודה בטווח הקצר ובהחלט עבור הענף עם הסתכלות לעתיד"

  • עוד באותו נושא:
  • טאקוונדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully