וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורידים את הכפפות: דניאל פרץ מתקרב לאנדרלכט, זה מה שמחכה לו

הדיווח על המו"מ בנוגע למעבר של דניאל פרץ מבאיירן מינכן לאנדרלכט הפתיע הרבה אנשים, אבל עכשיו בבלגיה כבר משוכנעים שזה מתקרב ובא. המשמעות תהיה תחרות פתוחה, הרבה יותר דקות וגם שאחד משני השוערים הדנים יפנה את המקום

חגיגה אנגלית: צפו בשערי השבת מהפרמיירליג/ספורט1

הדיווחים על מו"מ מתקדם בין באיירן מינכן לאנדרלכט על מעבר של דניאל פרץ למועדון הפאר מבריסל, תפס גם חלקים מהתקשורת הבלגית בהפתעה. אתמול (שבת) החדשות התפשטו במהרה ולפחות על פיהן, השוער הישראלי כבר נתן את הסכמתו למהלך והמגעים נמצאים בשלב מתקדם. על פי הדיווחים, פרץ יושאל לעונה ולאנדרלכט לא תהיה אופציה לרכוש אותו.

סימן השאלה הראשון שעלה אתמול היה בנוגע לקספר שמייכל. השוער הוותיק יסיים את חוזהו בסוף העונה, אבל לאנדרלכט יש אופציה להאריך את ההסכם בשנה נוספת. שמייכל בן ה-37 כבר רחוק משיאו, אבל מוערך על ידי הצוות הדני של אנדרלכט: המאמן בריאן רימר והמנהל המקצועי יספר פרדברג.

מצד שני, יכול להיות שאחרי שנתיים מחוץ לאנגליה, הוא ישאף לחזור לסיבוב פרישה בממלכה - בין היתר בגלל הרצון של משפחתו לשוב לגור בה. במהלך העונה החולפת הוא הוזכר כמה פעמים כמועמד לקבוצות שונות באנגליה שחיפשו שוער מחליף מנוסה, או שהשוער הראשון שלהן נפצע.

שוער אנדלרכט קספר שמייכל. Isosport/MB Media, GettyImages
לאנדרלכט יש אופציה לעונה נוספת, אבל לא בטוח ששני הצדדים רוצים להמשיך ביחד. שמייכל/GettyImages, Isosport/MB Media

בסגל של אנדרלכט יש שוער דני נוסף, מאדס קיקנבורג בן ה-24 שנרכש בינואר מלינגבי תמורת 1.3 מיליון יורו. הוא מבוגר מפרץ בפחות משנה, הגיע כהשקעה לעתיד והיה אמור להתפתח לצד שמייכל ולרשת אותו - אבל בינתיים משהו שם לא עובד.

ההתאקלמות של קיקנבורג בבריסל לא הייתה טובה. הוא לא מצא בית, שהה תקופה ממושכת בבית מלון ובדירות שמושכרות לתקופה קצרה והודה: "היו הרבה דברים טכניים שפתאום הייתי צריך לדאוג אליכם, זה היה סוג של הלם לשחק מחוץ לדנמרק בפעם הראשונה. יחד עם זאת, זה לא שריחמתי על עצמי ובכיתי בכל לילה עד שנרדמתי".

אנדרלכט היא מושבה דנית ומלבד הצוות המקצועי יש בה גם חמישה כדורגלנים מהמדינה הסקנדינבית. הם ניסו לסייע לקיקנבורג להתאקלם, אבל בינתיים הוא לא ממש נספר, מבלה על הספסל או ביציע וגם דאג להתלונן על זה בפומבי.

במשחק וחצי האחרונים של אנדרלכט, כששמייכל נפצע, מי שתפס את מקומו היה קולין קוסמאנס בן ה-31, שבדרך כלל משחק בקבוצת המילואים. כדי להבין כמה המצוקה גדולה, די לציין שזו העונה השלישית של קוסמאנס באנדרלכט ואלו היו ההופעות הראשונות שלו במדיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שוער אנדרלכט מאדס קיקנבורג. רויטרס
בעיות התאקלמות דווקא בקבוצה הכי "דנית" מחוץ לדנמרק. קיקנבורג/רויטרס

אנדרלכט נאבקת על האליפות בקלאב ברוז' ואוניון סן ז'ילואז ומקווה מאוד לחזור לליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2017/18. גם אם זה לא יקרה, בעונה הבאה היא תשוב למפעלים של אופ"א אחרי שהעונה נעדרה. ובשביל עונה עמוסה, היא צריכה כמה שוערים טובים בסגל, שגם נמצאים במצב רוח חיובי.

ההשערה היא שאם פרץ אכן יגיע למועדון הפאר הבלגי, זה יהיה במקום אחד השוערים הדנים. אולי על חשבון קספר שמייכל - אם חוזהו לא יוארך ואולי במקום קיקנבורג שבמקרה כזה יושאל בעצמו. בכל מקרה, באנדרלכט תהיה תחרות הרבה יותר פתוחה מאשר בבאיירן מינכן, וגם חלוקה שאמורה להעניק לפרץ הרבה יותר דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully