וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לקולסון? "מכבי ת"א עוקבת מקרוב אחרי ג'סטין אנדרסון"

אחרי ווב וריברו, עוד שחקן ולנסיה יעשה את דרכו לתל אביב? על פי דיווח באיטליה, הפורוורד ששיחק במשך שש עונות ב-NBA והעמיד העונה ממוצעים של 6.1 נקודות ביורוליג, נמצא חזק על הכוונת של הצהובים: "מספר שחקנים עם חוזים חתומים עשויים לעזוב"

החגיגות בחדר ההלבשה של פנאתינייקוס אחרי הניצחון על מכבי תל אביב/מתוך חשבון ה-X של פנאתינייקוס

מכבי תל אביב מתחילה בהכנות למשחק החמישי והמכריע נגד פנאתינייקוס, אבל במקביל - כך מדווחים באירופה - כבר החלה במאמצים קדחתניים לבנות סגל ראוי לעונה הבאה, על אף חוסר הוודאות סביב הקבוצה על רקע המלחמה.

על פי העיתונאי האיטלקי אורציו קאוצ'י, אחד המועמדים המובילים להצטרף לקבוצה בקיץ הוא ג'סטין אנדרסון, פורוורד ולנסיה, שהוזכר כמועמד לקבוצה גם בקיץ שעבר. לאנדרסון בן ה-30 ניסיון עשיר, כולל שש עונות ב-NBA, אבל בכל הקשור ליורוליג הוא עדיין לא הטביע את חותמו.

אנדרסון (1.96) ידוע כפורוורד חזק וקשוח, שמשחק לרוב בתור סמול פורוורד אבל יכול לעיתים לשמש גם כפאוור פורוורד. על פניו, מדובר בפרופיל דומה לזה של בונזי קולסון, שכמו רבים מכוכבי מכבי תל אביב מוזכר כמועמד לעזוב בקיץ למרות שהוא חתום על חוזה לשנתיים נוספות. ספקולציות שונות קשרו לאחרונה את שמו של קולסון במעבר לפרטיזן בלגרד או פנאתינייקוס, אם כי עדיין לא ברור לאן מועדות פניו, והאם יישאר במכבי תל אביב.

ג'סטין אנדרסון, ולנסיה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
תחליף זול לקולסון? ג'סטין אנדרסון נגד מכבי תל אביב/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

כך או אחרת, על פי הדיווח, אנדרסון "נמצא תחת מעקב צמוד" וסומן כמועמד מוביל מבחינת הצהובים, על אף המספרים הלא מרשימים שהוא מעמיד העונה. אנדרסון קלע 6.1 נקודות והוריד 2.2 ריבאונדים למשחק העונה ביורוליג, ובליגה הספרדית הוא קולע 7.3 נקודות לצד 2.4 ריבאונדים.

אם אנדרסון יגיע, הוא ימשיך את המגמה שהחלה בקיץ שעבר כשמכבי תל אביב הנחיתה שני שחקנים מולנסיה. ג'יימס ווב הונחת לעמדה מספר 4 והיה ההחתמה הראשונה של הקיץ, אבל מתקשה להטביע את חותמו. חסיאל ריברו הונצח כמעט בלית ברירה בשלב מתקדם בקיץ, ולעומת ווב הראה ניצוצות.

כך או אחרת, במכבי תל אביב מתכוננים לקיץ מלא בסימני שאלה. מלבד בונזי קולסון, מבין הזרים חתומים בקבוצה גם ווייד בולדווין, לורנזו בראון ואנטוניוס קליבלנד, אולם לא ברור מי מהם יישאר, כשברקע דיווחים על כך שג'וש ניבו, שרשם עונת שיא ביורוליג, כבר נמצא על סף חתימה בשורות מילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully