וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה של שיאים: "מסי? לדעתי לא נראה עוד הופעה כזו"

הארגנטינאי של מיאמי בישל 5 שערים והוסיף כיבוש משלו, מרטינו הפליג בשבחים: "הוא תמיד עושה את ההבדל". וגם: רונאלדו

חגיגה אנגלית: צפו בשערי השבת מהפרמיירליג/ספורט1

ליאונל מסי ממשיך לשבור שיאים, גם בגיל 36. הארגנטינאי האגדי הפך הלילה (בין שבת לראשון) לכדורגלן הראשון בהיסטוריה של ה-MLS שמסיים משחק עם 5 בישולים. הוא גם הוסיף שער בניצחון של אינטר מיאמי 2:6 על ניו יורק רד בולס והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה שמעורב ב-6 שערים במשחק אחד. אגדה בכל מקום ובכל ליגה.

"מסי עושה את ההבדל - תמיד. הוא היה מעורב ב-6 שערים ולדעתי לא נראה דבר כזה שוב", אמר המאמן טאטה מרטינו. מסי בישל הלילה שלושה שערים של לואיס סוארס ומרטינו הוסיף: "שיתוף הפעולה ביניהם היה מצוין, כמו בימים הטובים פעם".

מסי פספס העונה 4 משחקים בגלל פציעה, אבל ב-8 המחזורים בהם שותף, המאזן שלו פנטסטי: 10 שערים ו-9 בישולים. במשחק היחיד שבו הוא לא כבש, נגד סולט לייק, הוא בישל. בשני המשחקים שקדמו ל-2:6 הלילה, סיים עם צמד ובישול.

הלילה מספר 10 שבר שיא אישי. בברצלונה היו לו כמה משחקים עם מעורבות ב-5 שערים; חמישייה מול באייר לברקוזן בליגת האלופות, רביעייה ובישול מול אייבר בליגה ועוד שילובים שהביאו אותו ל-5 מול ראיו וייקאנו, לבנטה, אוסאסונה ואלמריה. ביוני 2022 גם כבש חמישייה במדי נבחרת ארגנטינה נגד אסטוניה.

שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי חוגג עם לואיס סוארס. Maddie Meyer, GettyImages
מסי חוגג עם סוארס הלילה/GettyImages, Maddie Meyer

אגב, ב-OLE הארגנטינאי ניגשו להשוואות הישנות בין מסי לכריסטיאנו רונאלדו. CR7 היה בעצמו שותף בכיר אמש לניצחון גדול כשאל נאסר הביסה את אל וואחדה 0:6 בליגה הסעודית. הפורטוגלי כבש שלושער ויש לו העונה 32 גולים.

לפי האתר, רונאלדו בן ה-39 הגיע ל-890 שערים בקריירה ולמסי יש 834. יחד עם זאת, הארגנטינאי שצעיר יותר מ-CR7, שיחק 160 משחקים פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully