וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין יעדר מחצי הגמר. קליבלנד: "אי אפשר להיות שליליים פה"

5.5.2024 / 7:35

עדיין לא ברור כמה זמן יעדר כוכב מכבי ת"א, אך הוא בכל מקרה לא ישחק השבוע. קליבלנד בונה על הלכידות בין השחקנים: "כיף לנו"

החגיגות בחדר ההלבשה של פנאתינייקוס אחרי הניצחון על מכבי תל אביב/מתוך חשבון ה-X של פנאתינייקוס

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב בליגת העל שעמד על 18 נקטע אמש (שבת) אחרי שהצהובים הפסידו בחולון 82:76 בפתיחת הבית העליון. מכבי עדיין מוליכה את טבלת ליגת העל, אבל כדי להבטיח את המקום הראשון שנותן את יתרון הביתיות בפלייאוף, עליה לנצח בשלושה מארבעת משחקיה הנוספים, או בשניים מארבעה אם אחד מהם יהיה הדרבי התל אביבי נגד הפועל השנייה בטבלה.

המשחק שובץ מראש בין המשחק הרביעי לחמישי בסדרת הפלייאוף נגד פנאתינייקוס, והצהובים התייחסו אליו בצורה שונה מכל משחק ליגה אחר העונה. שלושה זרים בלבד שותפו, כשאחד מהם, ג'ו תומאסון, כלל לא שיחק בפלייאוף היורוליג, כמו גם עומר מאייר ורפי מנקו. לורנזו בראון, ג'וש ניבו ותמיר בלאט שהיו בסגל, לא שותפו, כמו גם בונזי קולסון וחסיאל ריברו שלא נרשמו מראש ו-ווייד בולדווין הפצוע.

ועדיין, מכבי החזיקה מעמד נגד חולון והייתה חזק בתמונה עד לדקות הסיום אז הצליחו הסגולים לסגור את המשחק. ג'ו תומאסון הוביל את קלעי מכבי עם 19 נקודות, אנטוניוס קליבלנד הוסיף 17 וג'ון דיברתולומיאו קלע 12.

"ברגע שהמשחק מתחיל, אתה נמצא בתוך הרגע ולא חושב על זה", אמר אנטוניוס קליבלנד על האתגר שבלשחק בסגל קצר, "כולם ניסו להשיג את הניצחון. ברגע שהמשחק התחיל הכל הרגיש רגיל. החבר'ה היו קצת עייפים, אבל עדיין ניסינו לנצח".

אנטוניוס קליבלנד, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
צובר ביטחון. קליבלנד/לירון מולדובן

מכבי תחזור היום לאימונים לקראת המשחק החמישי נגד פאו ביום שלישי. בניגוד לכל משחקי הסדרה, במשחק הקרוב יודעת מכבי כי לא תשחק עם בולדווין הפצוע, שמשך היעדרותו יוודע בתקופה הקרובה, אך ברור כי לא יוכל לשחק באתונה או בחצי גמר גביע המדינה נגד קרית אתא ביום שישי.

"ננוח ונחזור כדי להתכונן, אף אחד לא ירגיש את העייפות. זה משחק חשוב מדי", אמר קליבלנד במבט לעבר יום שלישי: "זו עונה ארוכה והחברים מדברים איתי ואומרים לי שההזדמנות שלי תגיע. דיברתי עם צוות האימון על להיות סבלני ולהיות בטוח בעצמי ובמה שאני יכול להביא לשולחן. יש לנו חבורה נהדרת של אנשים וזה כיף להגיע כל יום ולעבוד איתם, בין אם אתה משחק או לא. אי אפשר להיות שלילי או בדיכאון כשאתה רואה את הפנים המחייכות האלה כל יום".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully