וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודעה על ברדה אמורה לצאת. שחקנים רבים ממתינים לעדכון

5.5.2024 / 6:48

ההערכה בהפועל באר שבע היא שההודעה על המשך דרכו של ברדה תצא בימים הקרובים, שורה ארוכה של שחקנים בחוסר ודאות וממתינים להחלטה על עתידם. דאגה מהמפלה מול הפועל חיפה: "ככה גם הגביע בסכנה"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

הערכה בהפועל באר שבע שבימים הקרובים תצא ההודעה הרשמית, שאליניב ברדה ממשיך במועדון כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. הבעלים אלונה ברקת נכחה אמש (שבת) באיצטדיון העירוני בחיפה, אחרי ששבה מביקור משפחתי בארצות הברית, והיא אמורה להודיע בטווח הקצר על המשך דרכו של ברדה כמאמן הקבוצה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
צריך לקבל החלטות בנוגע לסגל. ברדה/קובי אליהו

לצד ברדה, יש שחקנים שממתינים להחלטה של הפועל באר שבע בעניינם. מיגל ויטור, הלדר לופס, איתן טיבי, עדן שמיר, איאד אבו עביד ומקסימו לוי לא מחזיקים בחוזים לעונה הבאה ורובם ממתינים להתפתחויות כדי להיות יותר שקטים ורגועים באשר לעתידם במועדון.

עם ויטור מתנהלות שיחות כבר זמן רב, אך טרם בשלו התנאים לחתימה והוא מעוניין כבר לדעת מה הוחלט לגביו. גם יתר השחקנים בעמדה דומה, אם כי איתם עדיין לא נפתחו השיחות להארכת החוזים.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
הלדר לופס הפועל באר שבע. קובי אליהו
לפני שיהיה מאוחר מדי. לופס/קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע מול אוהדי הקבוצה. קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע מול אוהדי הקבוצה/קובי אליהו

בתוך כך במועדון לא מרוצים ממה שקורה עם הקבוצה במשחקים רבים באחרונה, וברדה שוחח על כך עם השחקנים, ששוב נתנו ליריבה להוביל והחלו לרדוף אחריה. במרבית המשחקים זה הצליח להסתיים במהפך, אבל גם מול מכבי בני ריינה וגם אתמול מול הפועל חיפה, הפיגור המוקדם הוליך את הקבוצה להפסדים. "אנחנו צריכים להתאפס על עצמנו ולהחזיר את הפוקוס והחדות למשחק שלנו, אחרת גם המקום השלישי בסכנה וגם גביע המדינה', אמרו אמש גורמים בקבוצה. "אם לא נחזור להיות הקבוצה שהיינו במשחקים רבים העונה, נסיים את העונה הזו עם כלום ושום דבר ביד".

כבר ביום חמישי תארח הפועל באר שבע את בני ריינה ותנסה לחזור לנצח. ברדה יצטרך להסתדר בלי טיבי ולופס שהורחקו אתמול ובלי מריאנו באריירו שסיים את העונה בגלל פציעה. מי שצפוי כעת לחזור לעניינים הוא אבו עביד שלא שיחק בקביעות העונה, אבל ייכנס עכשיו להרכב לצד ויטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully