וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 37: השחקן עם הסיפור הכי הוליוודי יעבור למועדון ההוליוודי?

הקבוצה של ריאן ריינולדס ורוב מקלהוני מעוניינת להנחית את ג'יימי ורדי שיסיים הקיץ את חוזהו בלסטר: "הגיל והפרופיל לא מרתיעים, הוא יהיה כאן גדול". וגם: וויל פארל עומד לרכוש אחוזים בלידס יונייטד

תקציר: לסטר מביסה 0:3 את פרסטון וחוגגת את אליפות הצ'מפיונשיפ/ספורט1

בגיל 37 ואחרי העפלה נוספת עם לסטר לפרמיירליג, הקריירה של ג'יימי ורדי עומדת בצומת דרכים משמעותית. סיפור חייו של החלוץ האנגלי ששיחק בליגות הנמוכות, קיבל סירובים ממועדונים רבים ובמעבר של 1.24 מיליון יורו ללסטר בקיץ של 2012 ששינה את הקריירה שלו ושל המועדון, שווה לכל הפחות תסריט בסרט הוליוודי. כעת, עם סיום חוזהו, ועל אף העלייה של השועלים חזרה לליגה הבכירה, לא בטוח שורדי יצטרף אליהם למרות שטען ש"לא היה רוצה לשחק במועדון אחר אף פעם".

אם בתסריטים הוליוודים עסקינן, באנגליה טוענים ש"הקבוצה הכי הוליוודות" בממלכה הבריטית מעוניינת להנחית את החלוץ האגדי כבר בקיץ הקרוב. רקסהאם עלתה ליגה עונה שנייה ברציפות, והמועדון השלישי הכי וותיק בעולם רוצה להתחזק משמעותית בליגה השלישית בטיבה באנגליה, כשריאן ריינולדס ורוב מקלהוני, בעלי הקבוצה המשחקים בהוליווד, מוכנים לפתוח את הכיס ולהשקיע על מנת להביא שמות נוצצים שיסייעו לעלות גם לצ'מפיונשיפ.

ג'יימי ורדי לסטר. GettyImages
האגדה תמשיך להיכתב בהוליווד? ורדי/GettyImages

"הגיל והפרופיל שלו לא ירתיעו אותנו, ברור שורדי יהיה שחקן גדול ברקסהאם", סיפר האמפרי קר, מנהלה של רקסהאם כשנשאל על הדיווחים שקישרו את החלוץ לקבוצה. "זה לא שם שהוזכר בעבר, אבל שמענו שהוא לא רוצה לפרוש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
וויל פארל. GettyImages
וויל פארל/GettyImages

* "סאן" מדווח: השחקן ההוליוודי וויל פארל רוכש "חלקים נכבדים" מלידס יונייטד, אחרי ש"התאהב בכדורגל האנגלי". על פי הדיווח, כוכב הקולנוע והטלוויזיה, הקומיקאי שנחשב לאחד הגאנים בתחומו, נרגש לקראת הרכישה של חברת ההשקעות שלו 49ers Enterprises אחוזים גדולים מקבוצת הצ'מפיונשיפ, וההודעה עומדת לצאת בקרוב: "הוא אוהב כדורגל, והתרשם מאוד מהתשוקה שיש במשחק האנגלי. כעת הוא רוצה להחזיר את לידס למקום שאליו היא שייכת: הליגה הבכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully