וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם: "לא מעניין להוריד את מכבי פ"ת". אריה: "אם אין תשוקה, אין זכות קיום"

מאמן הפועל פתח תקוה מתוסכל ויודע: "כולם אשמים במה שקרה השנה". בצד של הפועל ירושלים עקצו: "השיפוט בישראל ברמה גבוהה מאוד"

זה לקח 14 משחקים מאוחר מדי, אבל הפועל פתח תקוה השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון מאז ה-13 בינואר כשגברה 0:1 על הפועל ירושלים. אמנם הרצף השלילי של המלאבסים נעצר, אך השבת שלהם התחילה כשהפועל תל אביב ניצחה את מכבי נתניה והורידה אותם באופן רשמי בחזרה לליגה הלאומית, שנה בלבד לאחר עלייתם לליגת העל.

בני לם על הניצחון הראשון כמאמן הפועל פתח תקוה והירידה שהובטחה: "זה היה מתסכל, כל התקופה הזאת. הרגשתי כל הזמן שאנחנו קרובים וצריכים לנצח. ספגנו שערים בדקות מאוחרות. סוף סוף כבשנו ראשונים, לפחות הייתה מחויבות. להוריד את מכבי פתח תקוה ליגה? לא מעניין אותי. אני הולך הביתה בתחושה שעשיתי הכל. כולם אשמים במה שקרה השנה, אבל לא אגיד עכשיו הכל. אני רוצה בהצלחה של הפועל פתח תקוה".

על ההמשך במועדון: "אני כרגע בהפועל פתח תקוה ואעשה הכל לנצח את שני המשחקים שנותרו".

רועי אלימלך על השער וסיום העונה המאכזבת: "עברנו עונה לא פשוטה. אתה מרגיש פספוס כשזה ככה, זה מאכזב וקשה. לא מתחרט על ההגעה לפה, הייתי עושה אותו דבר אלף פעם. זאת חוויה שלימדה וחישלה אותי. הדרבי? מסתכל על המשחק עצמו, ניתן הכל, הדרבי מעל הכל. השנה הבאה? אני אסיים פה את העונה ואעבוד קשה בטרום עונה כדי שיהיה בסדר".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
שלח עקיצה ויצא מתוסכל. זיו אריה/דני מרון

זיו אריה סיכם את ההפסד: "באנו גרוע מאוד, גישה רעה מאוד והגיע לנו להפסיד. לא אהבתי כלום היום. רציתי שיבואו רעבים. אנחנו הפועל ירושלים, אם אין תשוקה אין לנו זכות קיום. יש פה שחקנים מספיק טובים שהיו יכולים לנצח את המשחק. השיפוט במדינת ישראל הוא ברמה גבוהה מאוד".

נדב נידם על היכולת של הקבוצה: "יש משחקים שפחות הולך, הרגשתי שכן ניסינו לתת הכל. מבאס, רצינו לנצח. עכשיו הראש בדרבי. המשחק מאוד חשוב לאוהדים, מאוד חשוב לנו. זאת עובדה, לא הייתה שנה קלה עבורי מבחינה אישית. למדתי המון על עצמי. אני חוזר למכבי תל אביב ומחכה למשחק הבא, לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully