וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בלתי מנוצח במיאמי: מקס ורשטאפן ניצח במרוץ הספרינט ויזנק ראשון

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 0:16

אלוף העולם הוסיף שמונה נקודות למאזנו והגדיל את היתרון בדירוג הנהגים על פני חברו לרד בול, סרחיו פרס שהגיע שלישי. שארל לקלר סיים שני. במרוץ הוא יזנק מהמקום הראשון, פרס רק רביעי ושני הנהגים של פרארי בעמדות 2 ו-3

חגיגה אנגלית: צפו בשערי השבת מהפרמיירליג/ספורט1

מקס ורשטאפן ניצח הערב (שבת) במרוץ הספרינט במיאמי והוסיף לעצמו שמונה נקודות בראש דירוג הנהגים של פורמולה 1. אלוף העולם סיים ראשון את 19 ההקפות בזמן של 31:31.383 דקות והקדים את שארל לקלר מפרארי ואת חברו לרד בול, סרחיו פרס. דניאל ריקיארדו האוסטרלי צבר חמש נקודות עבור ר.ב כשסיים רביעי וקרלוס סאינס הוסיף עוד ארבע לפרארי עם המקום החמישי.

בהמשך היום, הנהג ההולנדי ניצח במקצה הדירוג ויזנק מהמקום הראשון במירוץ האהוב עליו, כששארל לקלר וקרלוס סאינס מפרארי יהיו מיד אחריו. סרחיו פרס מקבוצתו יהיה רביעי, כשלנדו נוריס ואוסקר פיאסטרי ממקלארן יזנקו במקומות 5 ו-6. ורשטאפן הפך להיות הראשון מאז אלן פרוסט (כנהג וויליאמס ב-1993) שזוכה בששת מקצי הדירוג הראשונים של העונה.

ההולנדי בן ה-26 עדיין בלתי מנוצח במיאמי ובמאזנו בדירוג הכללי 118 נקודות לעומת 91 של פרס השני ו-83 של לקלר השלישי. "זה לא היה לגמרי מושלם, אז יש לנו עוד עבודה לעשות", סיכם ורשטאפן, "אבל טוב לנצח. אני שמח על כך, זה נותן לנו עוד כמה נקודות כדי להשתפר".

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1. רויטרס
לא לגמרי מרוצה. מקס ורשטאפן/רויטרס

דירוג הנהגים:

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 118 נקודות
2. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 91
3. שארל לקלר (מונאקו, פרארי) 83
4. קרלוס סאינס (ספרד, פרארי) 73
5. לאנדו נוריס (בריטניה, מקלארן) 58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully