וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמד: "ניצחון בסטייל", ברדה: "אי אפשר להתחיל כל משחק בפיגור"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ההפסד להפועל חיפה: "היינו מאוד רכים". רוני לוי: "דרשתי מהשחקנים שיפור אחרי ההפסד בדרבי"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

הפועל חיפה גברה הערב (שבת) 0:2 על הפועל באר שבע והתאוששה משתי תצוגות מאוד לא משכנעות שהסתיימו בהפסדים למכבי תל אביב ומכבי חיפה. הקבוצה של רוני לוי השיגה ניצחון שני העונה על הפועל באר שבע וצימקה ממנה את הפער ל-5 נקודות. בקופה של שתיהן יש עוד 12 נקודות והפועל חיפה עדיין יכולה לסיים במקום השלישי.

הקבוצה של אליניב ברדה המשיכה עם היכולת הרעה מחוץ לטרנר והערב רשמה הפסד חוץ חמישי ברציפות. באר שבע סיימה את המשחק ב-9 שחקנים אחרי שאיתן טיבי והלדר לופס הורחקו, ושניהם ייעדרו נגד בני ריינה ביום חמישי הקרוב.

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "דרשתי מהשחקנים לשפר את ההופעה אחרי הדרבי. ברוב העונה שיחקנו כדורגל טוב, התקפי וחיובי, אבל בדרבי היה לנו משחק רע מבחינת הנעת כדור והתקפה. לשמחתי ידענו לתקן כמה שיותר מהר. לשחק כדורגל כזה חיובי ולנצח נגד יריבה כזו - כל הכבוד לשחקנים. היום מצאנו פתרונות. סגרנו את באר שבע בצורה טובה, ידענו להניע כדור ולמצוא פרצות".

אליניב ברדה: "ספגנו שערים מיותרים. אני לא רוצה לדבר באופן אישי על שחקנים כי כל הקבוצה הייתה מאוד רכה מתחילת המשחק. אני חושב שמתחילת הפלייאוף נקלענו לפיגור ב-4 מ-6 משחקים. הפעם ספגנו שני שערים מהירים ולא ידענו לחזור מזה. אי אפשר להתחיל כל משחק בפיגור. היה משהו מאוד רך במשחק שלנו וחבל שאנחנו צריכים לספוג פעמיים כדי להתעורר ולהתחיל לשחק. הבסיס הוא מוכנות ולא היינו מספיק מוכנים".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה לצד אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
התקרבו בטבלה. לוי וברדה לפני שריקת הפתיחה/קובי אליהו

גיא מלמד שכבש את השני של הפועל חיפה: "אנחנו שמחים שחזרנו לעצמנו ונתנו לאוהדים רגעים יפים. הפקנו לקחים מהמשחקים הקודמים ועשינו ניצחון בסטייל, ניצחון משכנע, עם הרבה מצבים. הגול שלי? זה תרגיל מתוכנן, מגיעה מילה טובה לרן קדוש - הוא עובד איתנו על זה באימונים. אני אשמח להבקיע ולבשל עוד, אילולא הפציעה הייתי עם עוד יותר מספרים. אנחנו מנסים להשאיר את המאבק על המקום השלישי חי וגם מחזיקים אצבעות להפועל באר שבע בגמר הגביע כדי שהמקום הרביעי יילך לאירופה".

קשר באר שבע, עדן שמיר: "משחק שלישי או רביעי רצוף שאחננו סופגים ראשונים ואחר כך צריך לרדוף. קשה מאוד לנצח משחקים ככה - לנסות לרדוף זה מאוד קשה. הייתה חוסר אחריות מצידנו, זו הנקודה העיקרית שבגללה הפסדנו. משחק מאוד חלש שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ביום חמישי הפועל באר שבע תארח את בני ריינה והפועל חיפה תארח את בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully