וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחליף את רוג'ר שמידט? המועמד המפתיע לאימון בנפיקה

בפורטוגל טוענים כי הנשיא רוי קוסטה גישש אצל פאבלו איימאר, שחקן הנשרים לשעבר וכיום עוזר מאמן נבחרת ארגנטינה שטרם הדריך קבוצה בעצמו

שער האליפות? תקציר ה-1:2 הדרמטי של ספורטינג ליסבון על בנפיקה ליסבון/ספורט1

על רקע הדיווחים לפיהם רוג'ר שמידט עשוי להתמנות למאמן באיירן מינכן ואף הודיע לה שהוא מוכן לעזוב את בנפיקה בתום העונה, ב-"CNN פורטוגל" פורסם שמו המפתיע של מי שעשוי להדריך את הקבוצה מליסבון בעונה הבאה. מדובר בפאבלו איימאר, שחקן בנפיקה לשעבר ועוזר מאמן נבחרת ארגנטינה בהווה.

בפורטוגל טוענים שנשיא בנפיקה רוי קוסטה גישש אצל איימאר לגבי האפשרות שהאחרון יאמן את ה"נשרים", אולם הרושם הוא שהארגנטינאי מרגיש בנוח בתפקידו הנוכחי וצפוי להמשיך בנבחרת שהוא שותף בזכייתה בגביע העולם בקטאר לפני שנה וחצי. איימאר הגיע לבנפיקה בשנה בה רוי קוסטה פרש ממשחק פעיל, ושיחק בשורותיה בין 2008 ל-2013. יש לציין כי אין לו ניסיון כלל כמאמן ראשי מלבד בנבחרת ארגנטינה עד גיל 17, כך שרק המחשבה עליו כמועמד לקבוצה שהיא חברה קבועה בליגת האלופות נחשבת לבלתי צפויה בעליל.

נשיא בנפיקה רוי קוסטה. Jonathan Moscrop, GettyImages
מחפש מאמן. רוי קוסטה/GettyImages, Jonathan Moscrop

עוד ראוי לציון שבכלי תקשורת אחר בפורטוגל, "רקורד", סתרו את הדיווח המדובר וטענו שאיימאר כלל לא בתכניות של בנפיקה. בקבוצה מליסבון מככבים שניים מעמודי התווך של נבחרת ארגנטינה בה עובד איימאר: אנחל די מריה וניקולאס אוטאמנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully