וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצף הניצחונות נעצר על 18: מכבי תל אביב הפסידה להפועל חולון

בצל סדרת הפלייאוף נגד פנאתינייקוס, קטש התייצב למשחק עם סגל טלאים והקבוצה שלו נכנעה 82:76. מקול וסמית' הצטיינו בחולון

החגיגות בחדר ההלבשה של פנאתינייקוס אחרי הניצחון על מכבי תל אביב/מתוך חשבון ה-X של פנאתינייקוס

שלושה ימים לפני המשחק המכריע נגד פנאתינייקוס בסדרת רבע גמר היורוליג, מכבי תל אביב לקחה פסק זמן מהמשימה האירופית והערב (שבת) סגל טלאים שלה הפסיד 82:76 להפועל חולון במשחק הראשון של שתיהן בבית העליון. בכך הסתיים רצף הניצחונות של הצהובים-כחולים בליגה, שעמד על 18. מכבי הופיעה ללא רומן סורקין החולה, ווייד בולדווין הפצוע וגם בונזי קולסון וחסיאל ריברו. לורנזו בראון וג'וש ניבו נרשמו, אבל לא שיחקו אפילו שנייה.

חולון הובילה מהפתיחה ולמרות שמכבי תל אביב הצליחה להפוך כמה פעמים - היא בעיקר רדפה אחרי המארחת לאורך המשחק. הקבוצה של עמית שרף נהנתה מערב נהדר של טאג'יר מקול וג'סטין סמית' וקיבלה זריקת עידוד בעיצומה של תקופה לא קלה מבחינה מקצועית.

קלעו להפועל חולון: טאג'יר מקול 23 נקודות, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, ג'סטין סמית' 17, ניב משגב 14 (5/4 ל-3), קווין הרווי 10, סי ג'יי האריס 10, נתנאל ארצי 4, שון דאוסון 2, יותם חנוכי 2. שחר עמיר שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ו תומאסון 19, אנטוניוס קליבלנד 17, ג'ון דיברתולומאו 12, רפי מנקו 9, ג'ייק כהן 8 ו-8 ריבאונדים, ג'יימס ווב 7 ו-12 ריבאונדים, עומר מאייר 4. ירון גולדמן שיחק ולא קלע.

שחקן הפועל חולון טאג'יר מקול. לירון מולדובן
איש המשחק. מקול/לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב ג'ו תומאסון. לירון מולדובן
ערב התקפי טוב שלא הספיק. תומאסון/לירון מולדובן

רבע 1

ניב משגב קלע 6 נקודות כשחולון טיפסה ל-7:12 מהיר. בשלב הזה ג'ו תומאסון נכנס לפעולה ועם 8 נקודות רצופות השאיר את מכבי תל אביב בתמונה. ג'ון דיברתולומאו קלע מהקו והעביר את היתרון לאורחת, אבל יותם חנוכי קבע את תוצאת הרבע הראשון: 19:20 להפועל חולון.

רבע 2

האריס עוד העלה את חולון לפלוס 3, אבל מנקו צלף שתי שלשות מהירות והפך ל-22:25. מכבי עצרה את חולון בהתקפות הבאות וכשהצהובים-סגולים השתחררו, תומאסון השיב בצד השני עם נקודות מכל טווח. האורחת הוליכה 29:34, אבל חולון מצאה התאמות נכונות, הפכה ועלתה ליתרון. בסיום המחצית 40:44 להפועל חולון.

ירון גולדמן (משמאל), שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
גם ירון גולדמן (משמאל) הצעיר קיבל דקות במכבי תל אביב/לירון מולדובן
שחקן הפועל חולון ניב משגב. לירון מולדובן
סלים חשובים מחוץ לקשת. משגב/לירון מולדובן

רבע 3

טאג'יר מקול המצוין סימן לחולון את הדרך ל-43:51 בתחילת המחצית השנייה ושלשה של קווין הרווי קבעה 45:54. בפיגור 9 הגיע תורו של ג'ייק כהן לקחת את המושכות ועם שתי שלשות הוא הוביל ריצת 2:10 של מכבי תל אביב, ששבה לעניינים. בסיום הרבע 58:61 להפועל חולון.

רבע 4

מקול קלע שלשה שהעלתה את חולון ל-58:66 ואחרי שמנקו קירב את האורחת, הוא הוסיף 5 נקודות רצופות וקבע 65:74. מכבי רצה ל-0:7 ומקול שוב היה האיש שקלע נקודות וקטע אותה. הדרמה נמשכה כשמכבי צימקה ל-78:76, ג'סטין סמית' קלע 2 והחטיא מהקו, אבל ווב איבד את הריבאונד וסמית' הטביע וקבע את תוצאת הסיום: 76:82 להפועל חולון.

שחקן הפועל חולון ג'סטין סמית'. לירון מולדובן
שחקן הפועל חולון ג'סטין סמית'/לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב ג'יימס ווב. לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב ג'יימס ווב/לירון מולדובן
קווין הרווי, הפועל חולון. לירון מולדובן
קווין הרווי, הפועל חולון/לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב רפי מנקו, ליד שחקן הפועל חולון שחר עמיר. לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב רפי מנקו, ליד שחקן הפועל חולון שחר עמיר/לירון מולדובן

ביום שלישי הפועל חולון תשחק נגד הפועל תל אביב בארנה בירושלים במשחק רדיוס של האדומים. מכבי תל אביב תתארח באותו ערב אצל פנאתינייקוס למשחק מספר 5 בסדרת רבע גמר היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully