וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצו למגרש לחגוג עליית ליגה - רק כדי לגלות שהם נשארו

רודה ואוהדיה הפכו לבדיחת היום בהולנד, אחרי ששער של כרונינגן בדקה ה-95 מנע זמנית את הכרעת זהות העולה. השתיים יכריעו ביניהן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

מחזה נדיר התרחש אמש (שישי) במשחק מהליגה ההולנדית השנייה: כ-20 אלף אוהדי רודה חגגו עליית ליגה בדרך הקלאסית, כשפרצו לכר הדשא, רק כדי לגלות תוך רגעים בודדים שהם בעצם עוד לא הבטיחו את ההעפלה לליגה הבכירה.

רודה ניצחה בביתה 0:2 את קאמבור, ועם שריקת הסיום ידעו השחקנים והקהל שכרונינגן בפיגור אצל טלסטאר, כש-90 הדקות כבר חלפו. האוהדים, שכבר ראו את קץ ההמתנה בת שש השנים והרגישו כיצד העלייה המיוחלת הופכת מחלום למציאות, לא הצליחו להתאפק וירדו למגרש כדי להרים את השחקנים על הכתפיים. אלא שכאמור, בזמן שכולם חוגגים בטירוף, השחקנים וצוות האימון שעצרו לבדוק מה קורה במשחק המקביל ראו את כרונינגן משווה ל-1:1 בדקה ה-95, מה שהשאיר אותה במרחק של שלוש נקודות מרודה ומנע לפחות זמנית את עלייתה של האחרונה.

סרטוני החגיגות הוויראליים הפכו את אוהדי רודה לבדיחה היומית של אוהדי הכדורגל ההולנדי, בזמן שכרונינגן ואוהדיה שמחו מהצלת העונה בשנייה האחרונה.

משיגעון לדיכאון: פריצת אוהדי רודה לכר הדשא

שתי דקות מטלטלות: הרגע בו גילו ברודה את הבשורה הקשה

אוהד רודה מאוכזב. ANP, GettyImages
כמה הזוי, ככה אוהב. אוהד רודה מתוסכל/GettyImages, ANP
שחקני רודה מאוכזבים. ANP, GettyImages
לפחות עדיין יש סיכוי. שחקני רודה/GettyImages, ANP

אם זה לא מספיק, זהות העולה לליגה הראשונה בהולנד תוכרע ביום שישי הקרוב בקרב ישיר בין השתיים במסגרת המחזור האחרון: כרונינגן תארח את רודה, כשהיא עם שלוש נקודות פחות במאזנה, כאמור, אך אם תנצח הכרטיס לליגה הבכירה יהיה שלה בזכות הפרש שערים. עם זאת, רודה עוד יכולה לסיים ראשונה, שכן המרחק שלה מהמוליכה ווילם II עומד על נקודה בלבד, אך לשם כך היא תצטרך שטלסטאר תפתיע בחוץ את המדורגת ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully