וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיס התרחקה מוויאריאל וולנסיה בקרב על הכרטיס לקונפרנס ליג

קבוצתו של פלגריני לא מוותרת על הליגה האירופית וניצחה 0:2 את אוסאסונה, המתחרות שלה על המקום השביעי רשמו הפסדים כואבים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.5/ספורט1

אחרי משחקי המוליכות בשבת, המחזור ה-34 בלה ליגה יסתיים הערב (ראשון) עם המאבק על הכרטיס האחרון לאירופה - המקום השביעי שמוביל לפלייאוף הקונפרנס ליג. בטיס, שמחזיקה בו כרגע, גברה בחוץ על אוסאסונה במשחק הצהריים ונותרה חזק במאבק על הליגה האירופית. בהמשך תארח ולנסיה השמינית את אלאבס וגם ויאריאל התשיעית עוד בתמונה והיא תתארח אצל סלטה ויגו שרוצה להתקרב להבטחת הישארות. גרנאדה תתארח אצל סביליה ועלולה לרדת רשמית.

אוסאסונה - בטיס 0:2

קבוצתו של מנואל פלגריני לא מוותרת על המקום השישי ונשארת חזק בתמונת הכרטיס לליגה האירופית. היום היא הגיעה לעשר נקודות מ-12 האחרונות האפשריות בזכות ניצחון החוץ באוסאסונה במשחק סוער. המארחת חסרה את אנטה בודימיר הפצוע והסתבכה כהוגן כאשר בדקה ה-26 ג'ון מונקאיולה הורחק בכרטיס אדום ישיר. איוסה פרס ופאבלו פורנאלס הבקיעו בדקות 41 ו-45+3 בהתאמה והכריעו את ההתמודדות כבר במחצית הראשונה.

איוסה פרס, שחקן ריאל בטיס. GettyImages
בטיס לא מוותרת על הליגה האירופית. פרס חוגג/GettyImages

סלטה ויגו - ויאריאל 2:3

מאז המהפך במרץ 2019 (צמד של יאגו אספס ב-2:3 אחרי פיגור 2:0 במחצית) ועד היום לא ניצחה סלטה ויגו את ויאריאל בבלאידוס, וגם הפעם היא עשתה זאת עם קאמבק שאספס שיחק בו תפקיד מרכזי, בדרך לניצחון שלישי בארבעת משחקי הבית האחרונים שככל הנראה מבטיח את ההישארות בליגה לחבורה בתכלת. המאמן מרסלינו עמד על הקווים בפעם ה-400 בלה ליגה (מדורג חמישי מבין הפעילים), אך החגיגה שלו התקלקלה בהפסד שהשאיר את ויאריאל במרחק של שבע נקודות מהכרטיס לקונפרנס ליג אחרי הניצחון של בטיס. אלברטו מורנו דווקא העלה את הצהובים ליתרון (12), אבל העניינים הסתבכו כשסנטי קומסנייה הורחק באדום ישיר (17) ואספס כבש בפנדל את השוויון (22). יורגן לארסן השלים מהפך (39) וגונסאלו גדש עוד איזן זמנית (65), אבל אנסטסיוס דוביקאס אמר את המילה האחרונה (82) והעניק לסלטה ויגו את שלוש הנקודות היקרות.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
אנסטסיוס דוביקאס כובש לזכות סלטה ויגו מול ויאריאל. Octavio Passos, GettyImages
סלטה ויגו קרובה להבטחת ההישארות. דוביקאס כובש/GettyImages, Octavio Passos

ולנסיה - אלאבס 1:0

רובן בראחה עשוי לסיים את העונה המוצלחת, שבמהלכה קידם לא מעט שחקני בית, ללא החותמת של חזרה לאירופה אחרי חמש עונות. ולנסיה ספגה הפסד שלישי ברציפות ונוצחה במסטאייה על ידי אלאבס לראשונה מאז ה-2:1 באפריל 2001, כאשר בראחה היה בהרכב העטלפים. חאבי לופס כבש את השער (68) שהעניק לאלאבס ניצחון שלישי רצוף והשאיר את היריבה במרחק של חמש נקודות מבטיס.

משחקים נוספים

סביליה - גרנאדה 0:3

ראיו וייקאנו - אלמריה 1:0

שחקן ולנסיה סרג'י קאנוס. Aitor Alcalde, GettyImages
ולנסיה מתקרבת לפספוס גדול. סרג'י קאנוס/GettyImages, Aitor Alcalde

המחזור ה-35 בליגה הספרדית ייצא לדרך בשישי עם המפגש בין אלאבס לג'ירונה, כאשר למארחת ריאל מדריד תתארח אצל גרנאדה וביום שני הבא ייחתם המחזור עם ברצלונה מול ריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully