וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שנייה: טיאגו סילבה החליט מה היעד הבא שלו

הבלם בן ה-39 ישוב לקבוצה הברזילאית ממנה יצא לאירופה, מחזיקת גביע ליברטדורס פלומיננזה, בה יחתום לשנתיים. יוצג במרקאנה?

תקציר: צ'לסי - טוטנהאם 0:2/ספורט1

חמישה ימים אחרי שהודיע כי יעזוב את צ'לסי בתום העונה, התגלה היעד הבא של טיאגו סילבה: ב"גלובו" פורסם הלילה (בין שישי לשבת) שהבלם בן ה-39 הגיע לסיכום עם פלומיננזה ויצטרף למחזיקת גביע ליברטדורס בחוזה עד סוף יוני 2026. זו תהיה הקדנציה השנייה של הברזילאי בשורות ה"טריקולור", שאת מדיהם לבש במשך שלוש עונות לפני שעשה את המעבר למילאן והתבסס כאחד השחקנים הבכירים באירופה בתפקידו.

לצ'לסי נותרו עוד ארבעה משחקים העונה, אולם ייתכן שסילבה ישוחרר עוד לפני כן ופלומיננזה מקווה להציגו כשחקנה החדש באצטדיון מרקאנה כפי שעשתה אשתקד עם מרסלו. הקבוצה מריו דה ז'ניירו תודיע רשמית על ההחתמה רק אחרי המשחק האחרון של הבלוז, כאשר בינתיים סילבה מתכנן את מעברו לברזיל שאותו יעשה ללא אשתו איזבלה, שתישאר בלונדון מאחר שילדיהם משחקים באקדמיה של צ'לסי.

פלומיננזה גברה על קבוצות מאנגליה ומערב הסעודית שחשקו גם הן בשירותיו של הבלם המנוסה, ששיחק במדים הכחולים מאז 2020. סילבה, שיקווה לסייע לקבוצתו החדשה-ישנה החל משמינית גמר גביע ליברטדורס, יצטרף למספר ברזילאים ותיקים אחרים שמשחקים בפלומיננזה אחרי שנים יפות באירופה, כמו מרסלו, דוגלאס קוסטה, פליפה מלו ורנאטו אוגוסטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully