וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן אחרי הניצחון: "סלוקאס עשה את ההבדל. לחץ? אולי על מכבי"

3.5.2024 / 0:20

מאמנה של פנאתינייקוס לאחר שקבוצתו החזירה לעצמה את הביתיות וכפתה משחק חמישי בביתה: "היה משחק גדול. אואקה יהיה מלא ונגיע מוכנים"

אוהדי מכבי תל אביב בצעדה בבלגרד/אור שקדי

פנאתינייקוס עברה ימים לא פשוטים מבחינתה, אבל הצליחה הערב (חמישי) לנצח 88:95 בבלגרד את מכבי תל אביב, להשוות את סדרת רבע גמר היורוליג ל-2:2 ולהשיב לעצמה את הביתיות ולהעביר את ההכרעה לאולמה הביתי באואקה, למשחק חמישי שייערך ביום שלישי או רביעי ויקבע מי מהן תעלה לפיינל פור.

המאמן הטורקי של פאו, ארגין עתמאן, שהיה בכותרות לא מעט בעקבות התנהגותו וההתבטאויות הלא פשוטות שלו בעיקר בכל הנוגע לשיפוט, אמר אחרי הניצחון: "אני רוצה להקדיש את הניצחון - כל הקבוצה רוצה - למנהל המשק המיתולוגי שלנו שעבר התקף לב וברגע האחרון הצילו אותו בבית החולים. הוא במצב קשה בחדר הטיפול נמרץ, הוא חשוב מאוד בשבילנו".

ארגין עתמאן, מאמן פנאתינייקוס. GettyImages
"הלחץ אולי על מכבי". עתמאן/GettyImages

לאחר מכן אמר על ההתמודדות הערב: "זה היה משחק פלייאוף גדול, סדרה קשה לשתי הקבוצות, הרבה כבוד למכבי שהיום נתנה מאמץ גדול, במיוחד עם שחקנים כמו דיברתולומאו ובלאט שהנקודות שלהם גרמו לנו לבעיות בהגנה, וסלים גדולים של קולסון. שיחקנו בהגנה טובה מאוד, אבל מכבי כל כך מסוכנת וישר מענישה אותך על טעויות. ההבדל היה סלוקאס ששוב פעם הראה את האופי שלו על המגרש, הוא קלע, יצר עבורינו את המצבים", שיבח את הכוכב שסיים עם 20 נקודות ובמשחק השלישי בסדרה כלל לא קלע.

לקראת המשחק החמישי והמכריע ועל העובדה שמעולם קבוצת החוץ לא ניצחה במשחק מספר 5, אמר עתמאן: "זה רק 2:2. האואקה יהיה מפוצץ במשחק הבא, כמו תמיד, נהיה מוכנים למשחק. החגיגות יהיו רק אם נגיע לפיינל פור. בשבילנו הנתון של משחקי הבית במשחק 5 לא מפעיל עלינו לחץ, אולי על מכבי. זה משחק כדורסל, אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק כדורסל טוב. אמרתי גם אחרי המשחק הקודם שהמשחק הזה יהיה מבחן אופי לשחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully