וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביונטק וסבאלנקה שוב נפגשות בגמר מדריד, מדבדב נאלץ לפרוש

המדורגת 1 בעולם עברה את קיז ותנסה לנקום בסגניתה בדירוג שניצחה בתום מותחן את ריבאקינה. הרוסי הפסיד מערכה אחת ונטש בגלל פציעה את רבע הגמר מול להצ'קה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

אחרי פרישתו של יאניק סינר לפני חצי גמר טורניר מדריד, פרישה גם ברבע הגמר המקביל . דניל מדבדב (4 בעולם) סבל מכאבים ונאלץ לנטוש הערב (חמישי) את המשחק מול יז'י להצ'קה, שניצח 4:6 במערכה הראשונה והעפיל לחצי גמר מאסטרס 1,000 ראשון בקריירה. הצ'כי המדורג 31 בעולם, שהדיח בשמינית הגמר את רפאל נדאל, יפגוש בחצי הגמר את הקנדי פליקס אוז'ה עליאסים (35). בחצי המקביל, טיילור פריץ מארה"ב (13) ישחק מול אנדריי רובלב הרוסי (8).

אצל הנשים, איגה שביונטק העפילה לגמר זו השנה השנייה ברציפות, אחרי 1:6, 3:6 קליל על מדיסון קיז. הפולנייה, המדורגת 1 בעולם, תקווה לזכות הפעם לראשונה בתואר, אחרי שהפסידה בשלוש מערכות לארינה סבאלנקה בגמר אשתקד. היא לא התקשתה מול האמריקאית המדורגת 18 והפכה לאישה השישית שעולה לשני גמרים רצופים במדריד. סך הכול זהו גמר שלישי שלה ב-2024. קיז חבטה חמישה אייסים, אבל נשברה פעמיים בכל מערכה ונותרה עם ניצחון בודד מול שביונטק (בארבעה מפגשים).

איגה שביונטק טניסאית פולנייה עם מדיסון קיז טניסאית אמריקאית. Clive Brunskill, GettyImages
לא התקשתה במיוחד. איגה שביונטק עם מדיסון קיז/GettyImages, Clive Brunskill

סבאלנקה הבלארוסית (2) שוב תהיה היריבה שלה, בדיוק כמו בשנה שעברה, אחרי מהפך וניצחון דרמטי 6:1, 5:7, 6:7 (5) בחצי הגמר השני על ילנה ריבאקינה הקזחית (4). שחזור גמר אליפות אוסטרליה 2023 נפתח בשליטה של ריבאקינה, שניצלה שתי אפשרויות שבירה כדי לשבור פעמיים בדרך ל-1:6 במערכה הראשונה ולאחר מכן גם להוביל 2:4 במערכה השנייה, אבל סבאלנקה התעלתה עם 5:7 ובמערכה השלישית גילתה קור רוח בשובר-השוויון גם אחרי ששמטה לא פחות משלוש נקודות משחק. אחרי שעתיים ו-19 דקות, סבאלנקה שאגה ועלתה לגמר השלישי שלה במדריד בארבע השנים האחרונות, כשהיא גם שומרת על המקום השני בדירוג העולמי שהיה בסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully