וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נקנסה בלמעלה ממאה אלף שקלים בבית הדין

קריאות גזעניות שהובילו להפעלת עונש על תנאי, חפצים הושלכו מהיציע ופגעו בקוון ובעומרי אלטמן ואבוקות הודלקו: הצהובים שחורים נענשו בחומרה בעקבות אירועי הניצחון 1:5 על הפועל תל אביב

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 5:1/ספורט1

בית"ר ירושלים נקנסה הערב (חמישי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בלמעלה ממאה אלף שקלים בעקבות השלכת חפצים ופריצת אוהדים לכר הדשא באצטדיון בלומפילד במהלך הניצחון 1:5 על הפועל תל אביב בשבת שעברה.

על פי דו"ח השופט והמשקיף, מצת שהושלכה מהיציע פגעה בקוון רועי חסן, כוס משקה פגעה בעומרי אלטמן מהפועל תל אביב וכן היו מספר פריצות לשדה המשחק, אך לא כאלה שהפריעו למהלך של המשחק. חוץ מזה, אוהדי הקבוצה הדליקו ביציעים אבוקות ונשמעו קריאות גזעניות וביניהן "מוות לערבים" ו"טועמה מחבל".

אוהד בית"ר ירושלים עם אבוקות. קובי אליהו
חלק מהקנס. אוהד בית"ר ירושלים בשבת בבלומפילד/קובי אליהו

לאור כל האירועים לעיל, תובע ההתאחדות עו"ד גלעד ברגמן דרש לקנוס את הצהובים שחורים ב-30 אלף שקל בעקבות פריצת 20 אוהדים שונים, ב-6,000 שקלים בגין השלכת החפצים, ב-7,500 שקל על האבוקות וכן ב-10,000 עקב הקריאות הגזעניות. לסכום הגבוה שהצטבר צריך להוסיף עונש על תנאי בסך 50 אלף שקל שהופעל בעקבות הרשעות קודמות בנושא קריאות גזעניות, כך שמדובר בסך הכל ב-103.5 אלף שקל שייאלץ לשלם הבעלים ברק אברמוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully