וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו ווינר יהיה נותן החסות הראשית של גרנד סלאם אתלטיקה ירושלים

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 18:43

התחרות הבינלאומית היוקרתית תיערך ב-19 במאי בהשתתפות כ-100 אתלטים מכ-25 מדינות, כשבועיים לפני אליפות אירופה ברומא ולקראת המשחקים האולימפיים בפריז

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

איגוד האתלטיקה ועיריית ירושלים שמחים להודיע כי טוטו ווינר יעניק חסות ראשית לגראנד סלאם ירושלים והוא ייקרא: גרנד סלאם ווינר ירושלים. התחרות הבינלאומית היוקרתית (ברמת סילבר SILVER) תיערך ב-19 במאי ובה ישתתפו כ-100 אתלטים מכ-25 מדינות וכ-50 אתלטים ישראלים.

התחרות תיערך כשבועיים לפני אליפות אירופה ברומא וכחודשיים לפני המשחקים האולימפיים בפריז. על כן, היא תהווה תחנה חשובה בדרך לשם ותהיה משמעותית לקביעת הקריטריון לשתי התחרויות המרכזיות הללו.

טוטו ווינר יהיה נותן החסות הראשית של גרנד סלאם ירושלים. .,
טוטו ווינר יהיה נותן החסות הראשית של גרנד סלאם ירושלים/.

ז'ק כהן, מנהל המחלקה הבינלאומית באיגוד האתלטיקה: "אני מודה לטוטו ווינר על תמיכתם בגרנד סלאם ווינר ירושלים והמשך שיתוף הפעולה עם איגוד האתלטיקה. אני מקווה לעוד שיתופי פעולה משמעותיים כאלה".

איציק לארי, מנכ"ל עיריית ירושלים: "ירושלים ערוכה לארח את תחרות גרנד סלאם ווינר ירושלים, תחרות בינלאומית נוספת שתתקיים בבירה.
במיוחד בתקופה זו, אנו נרגשים לארח את התחרות היוקרתית באצטדיון הלאומי בגבעת רם, אליה נרשמו כבר כ-100 אתלטים מחו"ל שיגיעו מכ-25 מדינות שונות. "גרנד סלאם ווינר ירושלים" יהווה עוגן נוסף ומרכזי שיחזק את מעמדה של ירושלים כבירת הספורט של ישראל."

שבתאי צור, יו"ר הטוטו: "אנו גאים להיות נותני החסות הראשית לגרנד סלאם Winner ירושלים, תחרות האתלטיקה הבינלאומית היוקרתית הראשונה שתתקיים בישראל מאז פרוץ המלחמה. מדובר בתחרות חשובה שתרכז עניין בינלאומי לאור העובדה שהיא מתקיימת לקראת אולימפיאדת פריז. אני מזמין את הציבור הישראלי להגיע ולתמוך בספורטאים שלנו".

מאיר ברדוגו, מנכ"ל הטוטו: " הטוטו רואה חשיבות רבה ושליחות בהבאת תחרויות בינלאומיות יוקרתיות לישראל במיוחד בעת הזו. זה חשוב לא רק לחוסן הלאומי שלנו כמדינה, אלא גם הזדמנות להציב בקדמת הבמה את הספורטאים הישראליים, שהם שגרירים הכי טובים שלנו בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully