וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טונאלי הודה שהימר על ניוקאסל, אך יוכל לשוב לשחק החל מאוגוסט

הקשר האיטלקי ספג קנס בלבד לאחר שהודה כי הימר על משחקים נוספים, כולל על ניצחונות של קבוצתו, ויעמוד לרשות המגפייז בתחילת העונה הבאה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

סנדרו טונאלי הגיע לניוקאסל בקול תרועה רמה בקיץ האחרון, עבור לא פחות מ-70 מיליון יורו. פתיחת העונה שלו הייתה מרשימה, אבל נקטעה בחודש אוקטובר בעקבות השעיה ארוכה למשך 10 חודשים שספג אחרי שנמצא אשם בהימורים על משחקים של מילאן, קבוצתו לשעבר. מיד לאחר מכן הואשם על ידי ההתאחדות האנגלית כי הימר על משחקים נוספים מאז המעבר הגדול בקיץ לאנגליה והמגפייז חששו כי ייענש בהרחקה נוספת מעבר לאותם 10 חודשים שספג. הוא היה צריך להשיב לאישומים עד תחילת חודש מאי והיום (חמישי) פורסם עונשו.

טונאלי ניצל מהרחקה נוספת והתבשר כי יוכל לשוב לשחק החל מה-27 באוגוסט, משמע שייעדר משני מחזורי הפתיחה ולא מעבר כפי שנענש בשנה שעברה - כל עוד לא יסתבך מחדש בתקופה הקרובה. האיטלקי נענש בהרחקה על תנאי למשך חודשיים ונקנס ב-20 אלף ליש"ט אחרי שהודה בכך שהיה מעורב ב"40 עד 50" הימורים נוספים, כולל ארבעה מקרים שבהם שם את כספו על ניצחונות של ניוקאסל.

ארבעת המשחקים שבהם הימר טונאלי על ניצחון של ניוקאסל: נגד ברייטון או ברנלי בספטמבר 2023, מול ברטפורד באותו חודש, נגד מנצ'סטר סיטי בספטמבר גם כן ומול ווסטהאם באוקטובר.

סנדרו טונאלי, שחקן ניוקאסל. GettyImages
יוכל לשוב לשחק כדורגל באוגוסט. טונאלי/GettyImages

העונש הקל שהושת נבע גם משיתוף פעולה מלא מצד הקשר עם החקירה שהתנהלה נגדו ולאחר שנמצא כי לא היו ראיות נוספות התומכות בהליכי התנהלות פסולה מצדו. הקשר האיטלקי נמצא גם בימים אלו במעקב ובתוכנית טיפולית בתמיכת אנשי המועדון, במקביל לאימונים שהוא עורך עם חבריו לקבוצה באופן מלא.

על פי הודעת ההתאחדות האנגלית בזמנו, היו חשדות לכך שהימר על משחקים בין ה-12 באוגוסט ל-12 באוקטובר - תקופה בה שיחק כבר באנגליה. במהלך החקירה שלו הודה כי הוא מכור להימורים, כשבחקירה שהתרחשה במועדון מהפרמיירליג נמצא כי הם לא ידעו על התמכרותו של טונאלי טרם החתמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully