וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממכבי ת"א ל-MLS, דרך המכללות? פרס יוקרתי לניב ברקוביץ

הקשר שגדל במכבי תל אביב, נבחר לרוקי העונה של מכללת SMU: "כל החברים שלי בצבא, שומרים על המדינה ושאבתי מהם המון השראה"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

הקשר ניב ברקוביץ נבחר לרוקי השנה של קבוצת הכדורגל של מכללת SMU ולרוקי השנה של כל מחלקות הספורט של המכללה מטקסס. "זו הייתה שנה קשה, עם המלחמה בישראל", אמר אחרי הבחירה היוקרתית, "כל החברים שלי בצבא, שומרים על המדינה ושאבתי מהם המון השראה. אני מקדיש את זה להם. כולם בקבוצה היו מדהימים אליי מהרגע הראשון וכל הזמן התעניינו איך אפשר לעזור ואם אני צריך משהו".

ברקוביץ בן ה-21 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק כמושאל בבית"ר תל אביב בת ים והפועל פתח תקוה - איתה עלה לליגת העל בתום העונה שעברה. בעבר רשם 12 הופעות בנבחרת הנערים של ישראל. בקיץ הצטרף למכללת SMU באמצעות דודי זנתי, הבעלים של USTARS Group, סוכנות המכללות הגדולה הישראל, שכיום עובדת עם שחקנים מכל העולם.

ברקוביץ שמשחק בקישור, פתח ב-16 מ-19 המשחקים בהם שותף, כבש 6 שערים ובישל 3 נוספים. לאורך העונה הוא זכה בשלל פרסים אישיים כמו "רוקי השנה" ו"שחקן ההתקפה של השנה" של מחוז ה-AAC. בטורניר המכללות הארצי SMU הגיעה עד לסיבוב השלישי (שמינית הגמר), אבל שם הודחה על ידי אורגון סטייט.

שחקן מכללת SMU, ניב ברקוביץ, עם התארים האישיים בהם זכה. ., באדיבות המצולמים
גרף שלל פרסים לאורך העונה. ברקוביץ/באדיבות המצולמים, .
ניב ברקוביץ, רוקי השנה של מכללת SMU. מכללת SMU, אתר רשמי
ניב ברקוביץ, רוקי השנה של מכללת SMU/אתר רשמי, מכללת SMU

ברקוביץ ימשיך במכללת SMU גם בעונה הבאה, אבל כבר נמצא תחת מעקב של קבוצות מה-MLS והמטרה שלו היא להגיע לליגה הנוצצת בה משחקים כוכבים גדולים כמו ליאונל מסי, לואיס סוארס, טיאגו אלמדה ורבים אחרים.

"ניב בחור מדהים, סופר אינטליגנטי ומקצוען ברמות הכי גבוהות", אמר סוכנו, דודי זנתי, "על הכישרון שלו לאף אחד לא היה ספק. תוך זמן קצר הוא מיקם את עצמו כשחקן מאוד משמעותי בקבוצה מהטופ בליגת המכללות, שמוציאה כל שנה שחקנים ל- MLS. אני מאמין שגם לניב יהיה סיכוי ממשי להגיע לשם, במידה וימשיך ביכולת שהוא הציג השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully