וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

asics מציגה: פסגת נעלי המרוצים בעיצוב ייחודי META SPEED SKY+ Paris

המותג היפני ASICS גאה להכריז על דגם נעלי התחרויות SPEED SKY+ Paris META. הדגם החדש בעל העיצוב הייחודי מעניק יציבות ונוחות אופטימלית המשפרת משמעותית את תוצאות הריצה

ASICS METASPEED SKY-Paris - ב-990 שקל. יחצ,
ASICS METASPEED SKY-Paris - ב-990 שקל/יחצ

המותג ASICS שם לעצמו מטרה לייצר את נעל התחרות הנוחה ביותר עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הדגם החדש META SPEED SKY+ Paris מעניק יציבות אופטימלית התומכת ברצים בכל אחד משלבי הריצה הודות לסוליית הבינים האנרגטית היוצרת תחושה רכה יותר המאיצה את הצעדים, חלק עליון קל ונושם מרשת אקארד המשפר את יכולת האוורור ועוזר להחזיק את כף הרגל בצורה בטוחה יותר על המשטח לצד קצף בסוליית הביניים העוזר להגביר את הקפיצה ולחסוך באנרגיה.

הדגם החדש מתאים לרצים בעלי קצב גבוה הנוטים לצעוד יותר ככל שהם מאיצים את הריצה. הטכנולוגייה החדשנית מעניקה בסיס רחב יותר עליה הרץ יכול לנחות ולהיות יציב יותר על הקרקע, שמירה על מבנה כף הרגל, מניעת פציעות, נוחות מירבית ושמירה על אורח חיי הנעל.

הדגם החדש כולל ריפוד FF BLAST™ TURBO משפר את הדחיסה ויוצר תחושה מגיבה מתחת לכף הרגל, סוליה מעוקלת אשר עוזרת לרצים לחסוך יותר אנרגיה בכל שלב, צלחת פחמן המנחה את כף הרגל לאורך כל הצעד ומניעה את כף הרגל קדימה, גומי של סוליה חיצונית ASICSGRIP המשפרת את העמידות והאחיזה ולפחות 20% מהחומר של החלק העליון עשוי מפוליאסטר ממוחזר.

משקל הנעל עומד על 185 גרם בלבד. העיצוב החדשני כולל צבעוניות בעלת גימור אלגנטי ויוקרתי.

מותג ASICS היפני דוגל בנפש בריאה בגוף בריא ופונה לכלל האוכלוסייה, נשים, גברים וילדים בכל הגילאים, בעלי אוריינטציה ספורטיבית, חובבי ספורט ואתלטים. בשנה האחרונה המותג פתח חנות ייחודית וחדשנית מסוגה בארץ בנמל תל אביב המשלבת חווית קנייה מתקדמת וטכנולוגית, לצד שפע רחב ומקצועי של מוצרים ממגוון הקטגוריות כולל הנעלה, ביגוד ואביזרים בתחומי ריצה, שטח, טניס ואופנה. פרט לחנות בארץ ישנן רק עוד 4 חנויות בקונספט זהה ברחבי העולם. החנות משלבת מגוון רחב של כלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים ללקוח לאתר את המוצר המדוייק עבורו.


הדגם החדש נמכר בסניפי ASICS נמל תל אביב, קניון TLV, קניון חיפה ובאתר https://originals.co.il/

  • עוד באותו נושא:
  • אסיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully