וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בסן מונה למנכ"ל מנהלת הליגה: "ראינו שיש צורך בשינוי עמוק"

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 11:56

מי שעבד בשנתיים האחרונות ב-BCL ולפני כן בהפועל ירושלים אמר: "נעשה הכל כדי לתת לאוהדים את הליגה שהם ראויים לה"

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב מדבר לפני משחק מספר 4 בסדרה נגד פנאתינייקוס/עודד קטש

לאחר המלצת ועדת האיתור, דייויד בסן מונה היום (חמישי) באופן רשמי למנכ"ל מנהלת הליגה בכדורסל.

בסן בן ה-49 עבד בשנתיים האחרונות ב-BCL, ושימש כמנהל התחרויות בליגת האלופות בכדורסל. במסגרת תפקידו היה שותף בניהול המפעל הבכיר, אחראי להקמת ליגת האלופות לנוער (Youth BCL) וניהול טורנירי המוקדמות של ליגת האלופות. לחובבי הכדורסל הישראלי, בסן מוכר מעבודתו לאורך תשע שנים בהפועל ירושלים שם כיהן במגוון תפקידי ניהול.

החלטתה של ועדת האיתור בראשותו של יו"ר המנהלת, ארי שטינברג והדח"צים ששותפים בה, התקבלה בברכה על ידי חברי דירקטוריון מנהלת הליגה. שטינברג סיכם עם בסן כי יחל בתקופה הקרובה בתהליך החפיפה מול ממלא מקום המנכ"ל, רני כהן, בסיומו ייכנס באופן רשמי לתפקיד.

יו"ר מנהלת הליגה, ארי שטינברג: "ראשית, אני רוצה להודות לרני על עבודה מאומצת ומרשימה לאורך העונה הלא פשוטה שעוברת על כולנו. רני ניהל את המנהלת ביד רמה על אף כל הקשיים ואני בטוח שהוא עוד ימשיך להיות חלק משמעותי וחשוב מאיתנו בתקופה הקרובה ובהמשך. אני שמח שאיש כדורסל כמו דייויד חובר אלינו ורוצה לאחל לו המון בהצלחה בתפקיד החדש. אין לי ספק שהוא האיש הנכון בזמן הנכון עבור הכדורסל הישראלי והמנהלת בפרט. בשנה הזו ראינו עד כמה שיש צורך בשינוי אמיתי ועמוק בהמון היבטים שקשורים לליגה וזו המטרה הגדולה שלשמה הגעתו של דייויד הכרחית".

מנכ"ל מנהלת הליגה דייויד בסן. אתר פיב"א, אתר רשמי
שב לכדורסל הישראלי. בסן/אתר רשמי, אתר פיב"א

מנכ"ל מנהלת הליגה הנכנס, דייויד בסן: "אני רוצה להודות ליו"ר המנהלת מר ארי שטינברג ולחברי הדירקטוריון על המינוי והאמון. בהזדמנות זו ארצה גם להודות מקרב לב לאנשים הנפלאים ב-BCL, זו הייתה זכות גדולה להיות חלק מהארגון בשנתיים האחרונות. אני מצפה בכיליון עיניים להיכנס לתפקיד ולעבוד בשיתוף פעולה עם איגוד הכדורסל וקבוצות ליגת העל כדי להצעיד את הליגה קדימה. הכדורסל הישראלי בכלל וליגת העל בפרט, יקרים למיליוני אנשים בארץ ויחד עם האנשים הנפלאים המרכיבים את המנהלת, נעשה הכל כדי לתת לאוהדים את הליגה שהם ראויים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully