וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו ד'איטליה מזניקה קיץ של רכיבת אופניים ביורוספורט

צוות של כשרונות וכוכבים מענף האופנים, הכולל זוכי גראנד טור לשעבר ואלופי עולם יסקרו את האקשן מכבישי איטליה ומהאולפנים ברחבי אירופה ליצירת חוויה אותנטית ומלאת עניין

ג'ירו ד'איטליה. יחצ,
ג'ירו ד'איטליה/יחצ

תחרות הג'ירו ד'איטליה יוצאת לדרך ומזניקה קיץ מרהיב ומלא ברכיבה על אופניים בסוף השבוע הקרוב ב-Eurosport. הערוצים והפלטפורמות של האחים וורנר דיסקברי (WBD) הם המקום היחיד לצפייה בכל קילומטר מכל 21 השלבים של הגראנד טור הראשון של השנה באירופה ובארה"ב.

רוכבי האופניים המקצועיים לשעבר ינס פויגט, אדם בליית', דניאל אוס ואלברטו קונטדור, פעמיים זוכה הגראנד טור, יציגו תובנות בזמן אמת מהתחרות תוך שיעקבו אחר האקשן בשידור חי מאופנוע, וידווחו על המתרחש לצד הכתבים והפרשנים האנה ווקר, אנדראה ברטון, אנדרס מילקה , איריס סלפנדל ולואי-פייר פרילו.

סקוט יאנג, סגן נשיא בכיר לתוכן והפקה ב Warner Bros. Discovery Sports - אירופה : "הגישה שלנו לסיקור רכיבה על אופניים היא מקיפה, חדשנית וסוחפת. אנו משדרים יותר רכיבה על אופניים לגברים ולנשים מכל רשת שידור מתחרה, עם למעלה מ-1,000 מרוצים בשנה, אבל אין במה גדולה יותר לספורט מאשר הגראנד טור ואנחנו לא יכולים לחכות להתחיל. הג'ירו ד'איטליה מגיע לאחר סיקור מקיף של La Vuelta Femenina והקלאסיקות שלנו, וכל כך הרבה סיפורים חדשים מהספורט המרהיב הזה יסופרו לראשונה עם התקדמותה של העונה. בנוסף להיותו המקום היחיד לצפייה בכל דקה בכל גרנד טור באירופה, הערוצים והפלטפורמות שלנו יהיו גם היחידים שבהם המעריצים יוכלו ליהנות מכל אירוע רכיבה על אופניים במשחקים האולימפיים בפריז 2024 ".

פיליפ ז'ילבר, אלוף העולם ברכיבת כביש לשעבר: "אתה צריך להיות רוכב טוב כדי להצליח בג'ירו מכיוון שיש לך הרבה גימורים טכניים והרבה פניות חדות בקילומטרים האחרונים. יש כמה רוכבים מדהימים כמו פאוסטו קופי ומרקו פנטאני שכבשו את המירוץ הזה וכל כך הרבה היסטוריה עם הטור הגדול הזה. עשיתי כמעט את כל המרוצים הגדולים בקריירה שלי יותר מפעם אחת אז זה נחמד לחלוק את החוויה שלי עם הצופים של יורוספורט - זו דרך מצוינת להמשיך ולעקוב אחר התפתחות הרכיבה על אופניים עם הדור הבא של רוכבים מאוד מרשימים".

כדי לספק לחובבי רכיבה על אופניים דרכים נוספות לצרוך תוכן אקסקלוסיבי למעריצים, פרקים חדשים של Watts Occurring המופעל על ידי הפודקאסט Eurosport ישוחררו באופן קבוע לאורך המירוץ בנוסף לראיונות, דגשים, ניתוחים והעריכה הטובה ביותר בשפות המקומיות ב-Eurosport. com פלוס קליפים בחינם בערוצי TikTok, אינסטגרם ויוטיוב של Eurosport Cycling. פרקים שבועיים של The Eurosport Cycling Show ימשיכו גם כן להביא למעריצים את החדשות, הראיונות והפיצ'רים הטובים ביותר מהספורט בכל יום שלישי בפלטפורמות הסטרימינג של Eurosport 1 ו-WBD.

שני שחקני מפתח של התחרות טאדיי פוגאצ'אר וגריינט תומאס, הם בין המובילים בתחרות המתחרים על החולצה הוורודה השנה, כששני אלופי הטור דה פראנס לשעבר מבקשים להוסיף את התואר הראשון שלהם בג'ירו ד'איטליה לרזומה. בינתיים, קבוצה מכובדת ומקצוענית של מתחרים יחכו להם בסיבוב, כמו ז'וליאן אלאפיליפ וזוכים בשלבי הגראנד טור פיליפו גאנה, קיילב יואן, פאביו יאקובסן, טים מרלייר ואלברטו דיאנזה.

בסך הכל, 22 צוותים של שמונה רוכבי אופניים ייצאו למסלול של -3,400 ק"מ שמתחיל בטורינו בשבת ה-4 במאי ומסתיים ביום ראשון ה-26 במאי עם סיבוב ייחודי סביב 'עיר הנצח' רומא הכולל את אחד המבנים ההיסטוריים הכי ידועים בעולם, הקולוסאום.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully