וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אחד ירד מהפרק: גם המועמד המוביל סירב להצעת באיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 11:07

אחרי שנאגלסמן החליט להמשיך בנבחרת גרמניה, רלף רנגניק בחר להמשיך בנבחרת אוסטריה. החיפוש אחר מחליף לתומאס טוכל נמשך

תקציר: באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 1:2/ספורט1

לאחר שיוליאן נאגלסמן ירד מהפרק כשהחליט להמשיך בנבחרת גרמניה גם אחרי היורו, מאמן נוסף סירב היום (חמישי) לאלופת הבונדסליגה היוצאת, והפעם מדובר ברלף רנגניק.

ב"בילד" אמנם דווח לפני מספר שבועות כי הגרמני בן ה-65 הפך למועמד המוביל לרשת את תומאס טוכל, לאחר פגישה בינו ובין הנהלת המועדון, אולם כעת החליט רנגניק להישאר בנבחרת אוסטריה. "אני מאמן נבחרת אוסטריה עם כל לבי", אמר. "אני נהנה פה מאוד ורוצה להמשיך גם את הדרך הזו. אני לא דוחה את באיירן מינכן, אלא מקבל החלטה לטובת הנבחרת שלי והמטרות המשותפות שלנו. אנחנו מרוכזים אך ורק ביורו ונעשה הכל כדי להגיע כמה שיותר רחוק".

לפי דיווחים אחרים גם זינדין זידאן ירד מהפרק, כך שבורסת השמות של באיירן כוללת לפי שעה בעיקר את אונאי אמרי ורוברטו דה זרבי. במועדון היו שקראו גם למינוי מאמן זמני, מתוך תקווה להסתער על יורגן קלופ בקיץ 2025.

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק. רויטרס
עוד מועמד סירב. רנגניק/רויטרס

רנגניק עלה לפסגות הכדורגל הגרמני בתקופתו בלייפציג. מנצ'סטר יונייטד התרשמה ומינתה אותו כמאמן זמני במהלך עונת 2021/22, אותה סיים בסופו של דבר במקום השישי בלבד ובמועדון החליטו שלא להמשיך את ההתקשרות עימו. בקיץ 2022 מונה למאמן נבחרת אוסטריה והוליך אותה ליורו 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully