וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה לא יגיעו לטרנר. דגו: "ריינה יכולה לפגוע בנו"

הירוקים לא יורשו למכור כרטיסים למשחק בבאר שבע וגם נקנסו. בשבת היריבה לה חיפה הפסידה פעמיים: "הפעם זה יראה אחרת"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה הורשעה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בהתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות בפעם השלישית העונה. הירוקים נענשו בגלל הדלקת אבוקות, נקנסו ב-36,500 שקלים ובאיסור מכירת כרטיסים למשחק נגד יריבה שלה יותר מ-5,000 מנויים - בתאם לתקנון החדש. המשמעות היא שמכבי חיפה תתארח אצל הפועל באר שבע במחזור הלפני אחרון ללא האוהדים שלה.

לירוקים יש שני משחקים חוץ עד טרנר: נגד בני ריינה ובני סכנין. אבל מכיוון שהתקנון מכוון לענישה ב"משחקים גדולים" ומגביל את האיסור על מכירת כרטיסים למשחקי חוץ נגד קבוצות עם מינימום 5,000 מנויים, האוהדים הירוקים לא יוכלו להגיע למשחק בבירת הנגב.

בתוך כך מכבי חיפה תתארח ביום שבת (20:00, ספורט4) אצל בני ריינה ותנסה לצמק את הפער ממכבי תל אביב שבפסגה ל-4 נקודות, לפחות עד שהצהובים יתארחו בסכנין יומיים לאחר מכן. הירוקים יגיעו למשחק אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, אבל גם עם זיכרונות לא נעימים משני המשחקים הקודמים נגד שרון מימר ושחקניו: בשניהם הם הפסידו 2:1.

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מאור אלקסלסי
"במשחקים האחרונים השחקנים הבינו שוב את ה-DNA של מכבי חיפה". דגו/מאור אלקסלסי

המאמן מסאי דגו אמר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד ריינה: "מהרגע שנכנסנו לפלייאוף אנחנו מסתכלים צעד אחרי צעד. במשחקים האחרונים השחקנים שוב הבינו את ה-DNA של מכבי חיפה, בעיקר נגד הפועל באר שבע ובדרבי".

על היריבה אמר דגו: "הפסדנו לה פעמיים, זו קבוצה טובה ואיכותית עם מאמן טוב. נצטרך להיות דומיננטיים וחזקים הגנתיים מהרגע הראשון. יש לריינה חלק התקפי ברמה מאוד גבוהה והיא מסוגלת לפגוע בנו ברגע שנמצמץ. אנחנו עושים את הדברים הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה. צריך למצוא פתרונות, כמו שעשינו בדרבי. אנחנו בכושר טוב ומאמינים בעצמנו. אני בטוח שזה יראה אחרת מאשר במשחקים הקודמים".

המאמן שיעזוב בתום העונה ויוחלף על ידי ברק בכר, הוסיף: "הפער מהמקום הראשון עדיין גדול, אבל אם ננצח עד הסוף אני מאמין שדברים יסתדרו. מצד שני אסור להסתכל רחוק מדי כי אז ניפגע. העונה הבאה לא מעניינת אותי למרות שאני לא ממשיך. מאז ההודעה רק קיבלתי יותר דרייב לעבוד קשה עם הצוות המדהים כאן. אי אפשר להגיד 'אני לא ממשיך, אז אני אוותר'. השחקנים מגיעים בכל בוקר עם אמונה וגם אני ממשיך ככה עד הרגע האחרון".

על ההרכב: "יש לי כאב ראש טוב. הסגל מדהים, יש תחרות. כשחלאילי נפצע אמרתי שיש סגל מצוין. חג'ג' חזר, ג'אבר חזר, יש תחרות בריאה. מי שארגיש שצריך לשחק בשבת, ישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully