וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה לקראת שבת: "מאז בית"ר ירושלים אני לא ישן בלילה"

המאמן הזמני של הפועל ת"א לקראת עוד בכורה על הקווים: "אני לא אוהב את זה, אבל ביקשו ממני ואעשה הכול למען המועדון"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 5:1/ספורט1

הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי נתניה ביום שבת (17:00, ספורט4) כשהיא עם הגב לקיר ועם מאמן חדש על הקווים. אחרי התבוסה 5:1 לבית"ר ירושלים והירידה מתחת לקו האדום, יוסי אבוקסיס פוטר והמנהל המקצועי חן סול התפטר. סלים טועמה שוב מונה למאמן זמני והוא זה שיאמן בשלושת המשחקים שנותרו עד סיום העונה.

שלושה ניצחונות ישאירו את הפועל תל אביב בליגה, אבל זה משהו שנדמה שהיא שכחה איך עושים. האדומים לא ניצחו 10 משחקים רצופים - מאז ה-1:3 נגד מ.ס. אשדוד עם טועמה על הקווים - וב-19 המשחקים האחרונים זה היה הניצחון היחיד שלהם.

הפועל תל אביב בכל מקרה לא תרד רשמית במחזור הקרוב, גם אם היא תפסיד לנתניה ומ.ס. אשדוד תנצח את בית"ר ירושלים. במקרה כזה ההפרש של האדומים מהקו האדום יעמוד על 6 נקודות כשבקופה 6 נוספות, ועדיין יהיה לה סיכוי תיאורטי להישארות.

סלים טועמה, ניר דוידוביץ', באימון של הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
שוב על הקווים. טועמה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

טועמה ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ופתח את הדברים: "קודם כל אני רוצה להתנצל בפני האוהדים, חטפנו סטירה ביום שבת. אני מתנצל בשמי ובשם השחקנים".

על המינוי החוזר שלו: "זה לא סוד שאני לא אוהב את המצבים האלה, להחליף מאמן. זו סיטואציה לא נעימה, אבל המועדון הזה הוא החיים שלי ואני עושה הכול בשבילו. מה שצריכים ממני - אני מנסה לעשות על הצד הטוב ביותר. אני מקווה ומאמין שנעמוד במשימה".

על יוסי אבוקסיס: "דיברתי עם יוסי, הוא חבר. כשהוא חתם כאן, לא היה אחד שלא שמח. אבל כדורגל זה מקצוע נזיל, פתאום יש ציפיות ולפעמים ההצלחות לא מגיעות. זה מה שקרה, אבל הוא מאמן מצוין ואני בטוח שהוא יצליח בהמשך".

על חן סול: "חן הודיע לי שהוא מתפטר ואמר לי 'סלים תיקח את המושכות, אני מאמין בך'. גם הוא חבר טוב, עבדנו ביחד כמה שנים טובות. מצער שהוא עזב ככה".

על דייויד מינצברג: "לא דיברתי איתו. אני מתרכז במשימה שיש למועדון וזה הכי חשוב. לא מעניין מי דיבר איתי ומי לא. אנחנו כאן כדי לדבר על המשחק שיש ביום שבת ולא לדבר על מה צריך לקרות במועדון. אחרי שהעונה תסתיים ידברו על מה צריך לעשות".

על המשחק בשבת: "מאז בית"ר אני לא ישן בלילה. בימים האחרונים אני מנסה לראות מה לעשות הכי טוב ואיך להגיע הכי מוכן למשחק. אני יודע מה אני רוצה ומה צריך לעשות. אני מקווה שתראו את זה ביום שבת. אני לא זוכר קבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום ועדיין תלויה בעצמה. בדרך כלל הקבוצות חושבות על היריבות, מה הן יעשו ומה התוצאות שלהם - אבל עכשיו הכול תלוי בנו ובשחקנים האלה. אני מאמין בהם ואני בטוח שהקהל יגיע ביום שבת ויתמוך".

על השיח בנוגע לכך שבית"ר ירושלים "לא תתאמץ" נגד מ.ס. אשדוד: "שמעתי הרבה דברים בימים האחרונים על העניינים האלה, אנשים דיברו 'בשם המועדון'? הפועל תל אביב לא התייחסה לעניין הזה ולא פרסה כלום. זה לא מעניין אותנו, נחנו מתרכזים בעצמנו. אני כן חושב שהמשחקים היו צריכים להיות בשעה אחידה, אבל כל השאר לא מעניין אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully