וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הירידה לארצית: המנהל אילן בק נפרד ממכבי חיפה כרמל

מנהל הקבוצה החליט לפרוש בעקבות הנשירה לליגה השלישית לאחר 17 שנה. המועדון: "המטרה הראשונה העומדת לנגד ראשי האגודה היא החזרת הקבוצה למקומה הטבעי בליגת העל תוך הזמן הקצר ביותר"

אילן בק. יחצ,
אילן בק/יחצ

קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה כרמל ירדה אמש (שלישי) לליגה הארצית לאחר 17 שנה. בעקבות זאת, הודיע מנהל הקבוצה אילן בק כי יסיים את תפקידו.

מהמועדון נמסר: "הבוקר, יום רביעי קיבלנו את בקשתו של אילן בק לפיה הוא מבקש לסיים את תפקידו כמנהל  קבוצת הכדורסל הבוגרת של המועדון. האגודה תקיים בהקדם מסיבת עיתונאים בה יינתן דיווח על התוכניות העתידיות של קבוצת הבוגרים בכדורסל. יש לציין כי המטרה הראשונה העומדת לנגד ראשי האגודה הינה החזרת הקבוצה למקומה הטבעי בליגת העל תוך הזמן הקצר ביותר. מטרה עיקרית נוספת הינה חיזוק הקשר של הקבוצה עם הקהילה ומולכם האוהדים הנאמנים, המלווים את הקבוצה לכל מקום בארץ.

"הסיטואציה בהחלט מהווה אתגר אך לצד זה אנו סמוכים ובטוחים כי בכוחות משולבים שלנו, הנהלת המועדון, הקהילה והקהל נצליח לעמוד במטרות ונחזיר את הכבוד למותג אותו אנו כה אוהבים. לסיום אנו רוצים להודות לאילן בק על עבודתו בהתנדבות במהלך שנים רבות ועל תרומתו לכדורסל החיפאי ולאגודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully