וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבור הטרגי של אולימפיאקוס לא מוותר: "עדיין הכל תלוי בנו"

אחרי שקלקל לעצמו שיא עונתי עם עבירה מכרעת בהפסד הדרמטי, פטרושב מאמין לקראת משחק 4 (חמישי, 19:45): "אנחנו טובים יותר". ברצלונה תקבע שיא ספרדי חדש?

לורנזו בראון מדבר אחרי ניצחונה של מכבי תל אביב במשחק השלישי מול פנאתינייקוס/אור שקדי

פלייאוף היורוליג לא מפסיק להפתיע, ואחרי ערב של דרמות תתייצב מחר (חמישי, 19:45) פיינליסטית העונה שעברה אולימפיאקוס למשחק של להיות או לחדול, כשהיא יכולה למצוא את עצמה מודחת כבר בשלב רבע הגמר.

ברצלונה יצאה מהיכל השלום והאחווה הגועש עם ניצחון חוץ גדול אתמול, אחרי שגילתה קור רוח מרשים בדקות הסיום ונהנתה מעבירה שנויה במחלוקת של פיליפ פטרושב על ג'בארי פארקר 0.5 שניות לסיום, שאחריה קבר פורוורד ברצלונה שתי קליעות עונשין מכריעות. לנצח פעמיים תוך יומיים בפיראוס יהיה משימה קשה למדי, אבל כך או אחרת, ברצלונה נמצאת על סף הישג שיא לקבוצה ספרדית ביורוליג. אם תנצח, היא תעפיל לפיינל פור בפעם הרביעית ברציפות - הישג שגם ריאל מדריד לא הגיעה אליו מעולם.

אולימפיאקוס מצידה לא מתכוונת לוותר בקלות. קוסטאס פאפאניקולאו שהחמיץ את שלושת המשחקים הראשונים בסדרה בשל מחלה, עשוי לחזור לסגל אבל איתו או בלעדיו היוונים חייבים להיראות טוב יותר.

פיליפ פטרושב, אולימפיאקוס, מול ונסן פוארייה, ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
יכפר על הטעות? פטרושב/GettyImages, Sonia Canada

פיליפ פטרושב, הגיבור הטרגי של משחק 3, בו קבע שיא עונתי של 18 נקודות כולל מהלכים גדולים בדקות האחרונות - רק כדי לקלקל לעצמו עם העבירה המיותרת במהלך האחרון - מאמין שזה עדיין בידיים של אולימפיאקוס. "אנחנו הקבוצה הטובה יותר, והדברים עדיין תלויים אך ורק בנו. אני מאמין שנעלה לפיינל פור בסופו של דבר", אמר פטרושב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully