וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי יחמיץ את משחק 5, דונצ'יץ' בספק, פורזינגיס בחוץ: עדכוני פציעות

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 11:44

הקליפרס לא יודעים מתי לאונרד יחזור, גם דאלאס חוששת ממצב הכוכב שלה, לא ברור מתי סנטר הסלטיקס יחזור, צרות גם במיאמי, מינסוטה וניו יורק

שירת אוהדי מכבי תל אביב נגד דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס/.

כמו בכל עונה, גם השנה לפציעות יש חלק מכריע בתמונת הפלייאוף ב-NBA, ואחרי שמילווקי הצליחה איכשהו להסתדר בלי יאניס אנטטוקומפו ודמיאן לילארד ולכפות משחק 6 בסדרה מול אינדיאנה (דוק ריברס אמר שהשניים "קרובים מאוד לחזרה"), ישנן עוד מספר קבוצות שעוקבות בדאגה אחרי הפצועים שלהן.

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' לצד שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד. רויטרס
חבל. לוקה וקוואי/רויטרס

* מאמן לוס אנג'לס קליפרס טיירון לו הודיע שקוואי לאונרד יחמיץ את משחק מספר 5 בסדרה מול המאבריקס, שייערך הלילה בלוס אנג'לס (2:2 בסדרה). קוואי לא התאמן אתמול, וממשיך לסבול כאבים בברכו הימנית. הוא נעדר מהמשחק האחרון, אותו ניצחו הקליפרס בחוץ. קוואי נעדר משמונת המשחקים האחרונים של העונה הרגילה והחמיץ את המשחק הראשון בסדרה, חזר למשחק 2 וקלע 15 נקודות ב-35 דקות, אבל סיפר שהברך כואבת. לאחר מכן קרטע במשחק 3 עם 9 נקודות ב-25 דקות, אבל נראה מוגבל. כעת לא ברור מתי ישוב.

מנגד, גם דאלאס חוששת, על רקע מצב הברך של לוקה דונצ'יץ'. הסלובני רשום כ"בספק" למשחק 5, אבל במאבס מעריכים שישחק, אחרי שהיה בספק גם למשחק הרביעי. דונצ'יץ', על פי ג'ייסון קיד, ערך אימון רגיל שבו "עשה הכל", אבל בדאלאס יודעים שהוא סובל מכאבים ומעט מוגבל, כשבמשחק ההפסד האחרון אומנם סיים עם 29 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אבל קרטע בהגנה וקלע רק 1 מ-8 מהשלוש (10 מ-24 מהשדה). שחקן דאלאס שבוודאות לא ישחק הוא טים הארדווי ג'וניור, שנפצע במשחק 2 שבו נקע את הקרסול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
קריסטפס פורזינגיס, ניו אורלינס פליקנס מול בוסטון סלטיקס. Sean Gardner, GettyImages
לא מפתיע אך מצער. פורזינגיס/GettyImages, Sean Gardner

* סנטר בוסטון סלטיקס קריסטפס פורזינגיס צפוי להחמיץ לפחות מספר משחקים עם מתיחה בשוקית. בגלל הפציעה הלטבי ייעדר ממשחק 5 מול מיאמי שייערך בבוסטון הלילה, אבל הסלטיקס לא פירטו על לוח זמנים מעבר לכך.

פורזינגיס סבל מהפציעה במחצית הראשונה של הניצחון במשחק הרביעי ביום שני במיאמי, כשנפל בלי שאף אחד נגע בו. הוא טופל בחדר ההלבשה, וחזר לבוש במגף הליכה אפור על רגל ימין. פורזינגיס רשם ממוצעים של 20.1 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-2.0 אסיסטים במהלך העונה הסדירה. הסלטיקס מוליכים 1:3 בסדרה.

* מיאמי תיאלץ להסתדר בלי עוד שחקן חמישייה: הרוקי המצוין חיימה חאקז ג'וניר לא נסע עם הקבוצה למשחק 5 נגד הסלטיקס, כשהוא סובל מחבלה בירך. חאקז מצטרף לג'ימי באטלר (ברך) וטרי רוז'יר (צוואר) ברשימת הנעדרים של מיאמי. ההיט גם היו ללא הגארד ג'וש ריצ'רדסון במשך חודשים לאחר ניתוח בכתף.

* מאמן מינסוטה טימברוולבס, כריס פינץ', יעבור ניתוח ברצועות הברך, ועדיין לא ברור אם הוא יוכל להיות על הספסל של קבוצתו בפתיחה של סדרת חצי גמר המערב נגד דנבר. בשלבים הראשונים של שיקומו, פינץ' יידרש לשמור על רגל ימין מוחזקת בסד. אם פינץ' לא יוכל לעמוד על הקווים בפתיחת הסדרה, העוזר מייקה נורי יאמן את משחק 1 בשבת, כשפינץ' כנראה יתקשר עם הספסל מחדר ההלבשה.

* פורוורד ניו יורק ניקס בויאן בוגדנוביץ' יחמיץ את שאר העונה בגלל ניתוח ברגל שמאל, כך הודיעה אתמול הקבוצה. בוגדנוביץ', שמלאו לו 35 בשבוע שעבר, כבר התמודד עם בעיה בשורש כף היד לפני שנפצע בכף הרגל מיד לאחר שנכנס לשחק בניצחון במשחק הרביעי ביום ראשון על פילדלפיה.

בוגדנוביץ' הגיע מדטרויט בטרייד, לצד אלק בורק, כדי לחזק את העומק של ניו יורק לפלייאוף, והוא שיחק כמחליף עבור הניקס בארבעת המשחקים הראשונים של הסדרה, כולל שתי שלשות קריטיות ברבע הרביעי של הניצחון במשחק 1 של ניו יורק במדיסון סקוור גארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully