וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד היללו את קרוס "הגאון", הפרשנים בטוחים: מנטלית, ריאל ניצחה בענק

הבישול המופלא של הקשר הוותיק הלהיב את ריאל, אבל הוא לא מבין על המהומה ושומר על הערפל סביב עתידו: "לא קיבלתי החלטה". הנרי וקראגר מנתחים: "באיירן תתקשה להתאושש מזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

המשחק הראשון בין באיירן מינכן לריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות ענה על כל הציפיות, אבל הבליט במיוחד את אחד הקשרים הגדולים של הדור, שלא תמיד מקבל את מלוא תשומת הלב. טוני קרוס רשם משחק נפלא ב-2:2 באליאנץ ארנה, כולל בישול ענק לויניסיוס בשער הראשון, במסירת אמן שהציבה אותו מול נוייר.

במדריד היללו את קרוס, כינו את "גאון" וגם קרלו אנצ'לוטי אמר ש"בכל הנוגע לשליטה בכדור, אין טוב ממנו", אבל הוא עצמו לא הבין על מה המהומה. "המסירה הזאת לא הייתה מיוחדת בכלל מבחינתי. למזלי, ויני תמיד עושה תנועות עומק מצוינות שמאפשרות לי למצוא אותו ברחבה. פשוט ראיתי אותו רץ, ומסרתי לכיוון הכללי. אני שמח שזה עבד".

קרוס כידוע מסיים חוזה בתום העונה, ובמדריד מעוניינים לשים את הסאגה מאחור ולהבטיח את הישארותו. אבל הוא מצידו לא ממהר לקבל החלטה. "עדיין לא גיבשתי החלטה סופית. אני עדיין לא יודע מה יקרה בעונה הבאה", אמר קרוס בסיום, וכשנשאל על האפשרות לשתף פעולה בעונה הבאה לא רק עם ויניסיוס וג'וד בלינגהאם, אלא גם עם אמבפה, השיב בציניות: "קשה לי להאמין שאמבפה ישחק איתנו במשחק הגומלין במדריד, אז לא, אני לא מצליח לדמיין את זה". כך או אחרת, ברור שחבריו לקבוצה רוצים לראות אותו ממשיך. רודריגו קרא: "טוני שחקן אדיר. לא חשוב בן כמה הוא וכמה הוא מבוגר, הוא תמיד יהיה מאסטר, ותמיד ישחק ברמה משל עצמו. אני מתפלל שהוא יישאר במדריד".

טוני קרוס ריאל מדריד. רויטרס
בלתי נגמר. טוני קרוס/רויטרס

הפרשנים משוכנעים שבאיירן ספגה מהלומה מנטלית אמש, למרות התיקו. על פי ג'יימי קראגר, "הכל עבד לטובת באיירן, והיא עדיין לא ניצחה. פסיכולוגית ומנטלית, זה כמו ההפסד. אתה מרגיש שהיית טוב יותר, יודע שיכולת לנצח, אבל עדיין היריבה לא איפשרה הזאת. וכשמדובר בריאל מדריד, תמיד יש את הפחד הזה. הם תמיד מוצאים דרך לנצח, או להשיג את התוצאה הנכונה. לא פעם אתה מנסה לחשוב איך זה לעזאזל קורה, אבל הם עושים את זה שוב ושוב".

תיירי הנרי הוסיף: "זה לא חשוב לכמה הזדמנויות הגעת, כמה החזקת בכדור או האם רצת יותר - מול ריאל מדריד אתה חייב לקחת את הצ'אנסים שלך, כי אתה יודע שהם ייקחו את שלהם. כשזה נוגע למדריד, יש יותר מדי שאלות של 'מה אם'. מה אם לא היה להם 'מזל' נגד סיטי, ועוד ועוד. אבל זה מה שהם עושים, ובגלל זה הם זכו בליגת האלופות 14 פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully