וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בבאיירן מינכן: "לצופה הניטרלי היה כיף, לנו זו אכזבה גדולה"

הקבוצה הבווארית מרגישה פספוס אחרי שאיבדה יתרון וסיימה ב-2:2 עם ריאל מדריד. טוכל יודע: "היו מספיק מצבים לסגור סיפור", ומבקר את קים מין ג'ה: "היה חמדן, אסור ששחקן שלנו יפעל כך"

דריבל, 30.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

תחושת החמצה בבאיירן מינכן אחרי ה-2:2 הביתי אתמול (שלישי) עם ריאל מדריד במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר ליגת האלופות. ויניסיוס העניק יתרון לבלאנקוס בהופעה טובה יותר של המארחים שהפכו תוך 4 דקות במחצית השנייה, משערים של לירוי סאנה והארי קיין בפנדל, אבל הברזילאי השלים צמד לקראת הסיום מהנקודה הלבנה והעביר את ההכרעה לספרד.

המאמן תומאס טוכל אמנם "מאמין שאפשר לנצח במדריד ולהגיע לוומבלי", אך לא חסך בביקורת על הקבוצה שלו: "התחלנו נהדר ויכולנו לעלות ליתרון כבר אחרי דקה. הם עצרו את שטף המשחק שלנו ותקעו את השיטה שלנו. הדברים עבדו טוב יותר במחצית השנייה. הראינו נחישות וגם אחרי המהפך היו לנו מספיק מצבים לסגור סיפור. זה מרגיש מוזר לאבד את היתרון הזה. הם הפכו שני מצבים לשני שערים וזה מתסכל. הסיטואציה כעת ברורה. ניצחון במדריד ואנחנו בגמר. זה עדיין סיכויים של 50-50 בשבילי, בוא נראה מה יקרה בשבוע הבא".

עוד אמר המאמן הגרמני על קים מין ג'ה, שהכשיל את רודריגו בפנדל השוויון: "קים היה יותר מדי חמדן. הוא גם היה יותר מדי חמדן בפנדל שהוא העניק להם. אסור שדבר כזה יקרה לשחקן שלנו".

קונרד ליימר סיכם את המשחק: "זאת רק מחצית הדרך. זה היה משחק של עליות ומורדות. התחלנו טוב, אבל הדברים לא עבדו לנו. זאת הייתה ריאל מדריד טיפוסית, ידענו שהם יכולים ברגע לכבוש. יש להם שחקנים מצוינים. עדיין יש הרבה על מה לשחק בגומלין ונעשה מה שנוכל".

אריק דייר הראה יותר ביקורתיות כשאמר: "זה היה משחק נהדר עבור הצופה הניטרלי, אבל בשבילנו זו אכזבה גדולה. כבר הצלחנו לחזור מפיגור ויצאנו ב-2:2 בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully