וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל: "רוצים לנצח במדריד ולהמשיך לוומבלי". המחליף שלו נקבע?

מאמנה של באיירן מינכן הביע אופטימיות לקראת הגומלין בספרד אחרי ה-2:2, ב"בילד" טוענים שרנגניק יצטרף בקיץ. קיין שבר שיא של ג'רארד ובקהאם

דריבל, 30.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

באיירן מינכן כבר הריחה הערב (שלישי) ניצחון יוקרתי וראשון על ריאל מדריד מאז אפריל 2012, אבל הקבוצה של תומאס טוכל שהצליחה לחזור מפיגור למהפך תוך 4 דקות משערים של לירוי סאנה והארי קיין, ספגה שני שערים מויניסיוס, כולל פנדל בדקה ה-83 וסיימה ב-2:2 דרמטי שבעיקר השאיר את הגומלין בבירת ספרד לאפשרי לעבור. זה היה גם המשחק ה-16 ברציפות בו באיירן לא מפסידה בבית בליגת האלופות, כשהמאזן שלה עומד על 12 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו.

עם שריקת הסיום, דיווח מעניין הגיע מ"הבילד" הגרמני שעדכן כי רלף רנגניק, מאמנה של נבחרת אוסטריה עמו באיירן יצרה קשר לגבי אימון הקבוצה החל מהקיץ, הביע רצון להצטרף וממחר הצדדים יפתחו בשיחות כדי לקדם את החתימה שלו במועדון. הרברט היינר, נשיא המועדון, סיפר גם בסיום המשחק: "אנחנו מתקדמים טוב בסיטואציה עם רנגניק".

הארי קיין באיירן מינכן. רויטרס
ממשיך לשבור שיאים. קיין/רויטרס

מלבד התיקו המאכזב, בבאיירן יסתכלו על חצי הכוס המלאה עם חזרתו של סאנה לכושר הבקעה אחרי 26 משחקים רצופים ללא שער, בגול ראשון שלו בליגת האלופות מאז חודש אוקטובר. קיין המשיך בעצמו את הכושר הנפלא שלו עם שער שמיני העונה בליגת האלופות ו-43 בסך הכל בעונת הבכורה שלו במדים הקבוצה הבווארית ב-43 הופעות. כשהוא מעורב ב-11 שערים העונה במפעל האירופי, החלוץ האנגלי עקף את סטיבן ד'רארד ודייויד בקהאם והפך לאנגלי עם הכי הרבה מעורבויות בשערים בעונה אחת בליגת האלופות.

המאמן תומאס טוכל הראה אופטימיות לקראת הגומלין ואמר בסיום: "אנחנו רוצים לנצח במדריד ולהמשיך לגמר בוומבלי".

ג'מאל מוסיאלה שהיה מהמצטיינים בצד הבווארי יודע שהקבוצה שלו הייתה מסוגלת ליותר ואמר: "היינו יכולים לצאת מכאן עם ניצחון. זה מעט מר, אבל נמשיך להרים את הראש ונעשה הכל קצת לנצח בברנבאו. תמיד חלמתי לשחק במשחקים מהסוג הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully