וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סיום דרמטי: רמת השרון עלתה ל-0:1 בגמר פלייאוף הכדוריד

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 18:53

לאחר הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה, שחקניו של עידן מימון עשו צעד ראשון אל עבר אליפות ראשונה. וויאצ'יץ' הצטיין ב-34:35 על מכבי ראשון לציון

דריבל, 30.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

משחק מספר 1 בגמר פלייאוף 2024 בליגת ווינר בכדוריד הוא של א.ס רמת השרון, שגברה הערב (שלישי) על האלופה המכהנת מכבי ראשון לציון 34:35 (17:17), עם מהפך דרמטי בדקות האחרונות. השתיים ייפגשו כבר ביום שישי למשחק שני, בבית מכבי, בסדרה של הטוב מ-5 משחקים.

רמת השרון שמרה על יתרון הבתיות ועשתה את הצעד הראשון מבחינתה לזכייה באליפות ראשונה בתולדותיה באליפות, אחרי הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה. מנגד, מכבי ראשון לציון שמכוונת לעבר תואר אליפות 18 בתולדות המועדון (אם זה יקרה, יירשם שיוויון במאזן התארים מול היריבה העירונית הפועל ראשון לציון) - תנסה להשוות כבר ביום שישי את הסדרה.

שוער רמת השרון בואיץ' נבוישה עצר ברגעי הסיום את נדב ניזרי, ובכך מנע את ניסיון הקאמבק של ראשון לציון והבטיח לקבוצתו את הניצחון הדרמטי והמתוק.

רם טורקניץ שחקן א.ס. רמת השרון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ניצחון מתוק. טורקניץ/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
איבן קראצ'יץ' שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
קראצ'יץ' וחבריו ינסו לאזן בשישי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כבשו לרמת השרון: ריסטו וויאצ'יץ' 12, רם טורקניץ 7, עמית מוטולה 5, לאונרדו דה אלמיידה ודניאל צרפתי 4 כ"א, לידור פסו 2, בן ליברטי 1. עצירות שוערים: בואיץ' נבוישה 9.

כבשו לראשון לציון: נדב ניזרי 8, ירמי סידי 7, צח מלול 5, איון קראצ'יץ' 4, פבל אטמן וגיא גרא 3 כ"א, גל עזריאל ויוסי ביטרמן 2 כ"א. עצירות שוערים: גרדימיר צ'נבסקי 2, טל אליוכין 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully