וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הכדורסל בליגת העל לנשים תוארך בחודש, מתווה הזרות יישמר

הליגה תחל ב-28 באוקטובר 2024 ותסתיים ב-28 במאי 2025, במתכונת של שלושה סיבובים וסדרות פלייאוף של הטוב מחמישה משחקים. יו"ר המנהלת: "החלטנו להמשיך ולחזק את השחקניות הישראליות"

דריבל, 30.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

דירקטוריון מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החליט היום (שלישי) על מספר שינויים במבנה הליגה, החל מהעונה הקרובה, עונת 2024/25. בין היתר נקבע כי העונה תוארך בחודש נוסף ותשוחק שבעה חודשים מלאים - מ-28 באוקטובר 2024 עד 28 במאי 2025 - זאת בהתאם למתווה שסוכם בין יו"ר מנהלת ליגת העל הילה בר דוד לשר התרבות והספורט מיקי זוהר.

עוד נקבע כי הליגה תשוחק בשלושה סיבובים, וכי סדרות הפליאוף ישוחקו במתכונת של הטוב מחמישה משחקים. החלטה נוספת שהתקבלה ברוב קולות היא להשאיר את מתווה הזרות עליו הוחלט בפתיחת העונה הקודמת, במסגרתו תורשה כל קבוצה לשתף שלוש שחקניות זרות מתוכן שתי אמריקאיות ואחת אירופית ("בוסמנית").

עוד לפני הליגה, משחקי טורניר פתיחת העונה יתקיימו במהלך חודש ספטמבר.

הילה קניסטר בר דוד. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל,
"החלטות חשובות שימשיכו את התנופה של כדורסל הנשים". הילה בר דוד/באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

יו"ר המנהלת, הילה בר דוד: "קיבלנו היום מספר החלטות חשובות שימשיכו את התנופה של כדורסל הנשים בשנים האחרונות. הארכנו את משך הליגה והחלטנו להמשיך ולחזק את השחקניות הישראליות, שהוכיחו השנה שאין להן תחליף. המתווה ייתן מענה לקבוצות שייצגו אותנו בגביע אירופה ויכלול תמריצים כלכליים לפי מיקום, בהתאם למפתח שייקבע בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully