וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאקופולוס בדרך לבלגרד: "2,000 אוהדי מכבי? מקווה שזה בולשיט"

30.4.2024 / 14:30

הבעלים האקסצנטרי של פנאתינייקוס יגיע לתמוך מקרוב במשחק מספר 3 נגד הצהובים (20:00): "התנאי שמכבי תמשיך ביורוליג היה הבטחה שלה למשחקים בלי קהל". בולדווין השתתף באימון הקליעות לקראת ההתמודדות

דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס/מתוך אינסטגרם

ביוון חולמים על נציגות כפולה בפיינל פור היורוליג לראשונה מאז 2012, ומגיעים אופטימיים למשחקים הערב (שלישי) של פנאתינייקוס נגד מכבי תל אביב ושל אולימפיאקוס מול ברצלונה.

בתקשורת המקומית מדווחים, אגב, שבעלי פאו דימיטריס ינאקופולוס צפוי להגיע לבלגרד ולהיות נוכח בפיוניר והיום הוא אכן נראה בדרכו לסרביה. תוך כדי הוא פרסם סרטון של עצמו מתייחס לפרסומים על כך שכ-2,000 אוהדים צהובים יגיעו למשחק:

"לפני 3-4 חודשים, באסיפה הכללית של היורוליג באיסטנבול, הצבענו אם מכבי תמשיך העונה במפעל. מכבי הבטיחה שכל משחקי הבית שלה יהיו ללא קהל ופתאום אני קורא שיהיו במשחק מחר 2,000 אוהדים. אני מקווה שזה רק בולשיט וביורוליג יעשו הכול כדי שהמשחק יתקיים בהתאם להבטחות של מכבי".

כזכור, הבעלים המוחצן הגיע למשחק 2 באואקה אחרי שנעדר ממשחקי הקבוצה במשך קרוב לשנתיים, והתנהגותו הרגשנית לוותה בצעקות לכיוון הספסל של מכבי תל אביב ועודד קטש, והתפרצויות לעבר השופטים.

שמעון מזרחי עם דימיטריס ינאקופולוס, בעלי פנאתינייקוס. Action Images, אתר רשמי
חוסר כבוד ייענה בחוסר כבוד? דימיטריס ינאקופולוס ושמעון מזרחי בימים אחרים/אתר רשמי, Action Images

שעות לפני המשחק, מכבי תל אביב פרסמה תמונות מאימון הקליעות הקליל לקראת ההתמודדות וביניהן גם כזו של ווייד בולדווין. האם הגארד הפצוע בכל זאת ישחק?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב, ווייד בולדווין. אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
בולדווין באימון הקליעות/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב

לאופטימיות המורגשת ביוון שותף גם דימיטריס איטודיס, שניתח בתחנת רדיו יוונית את הסיכויים של שתי הקבוצות היווניות לעלות שלב, כששתיהן במצב של 1:1 בסדרות רבע הגמר. איטודיס, שסיים את תפקידו בפנרבחצ'ה במהלך העונה והוחלף בשרונאס יאסיקביצ'יוס, טוען שפנאתינייקוס פייבוריטית מול מכבי תל אביב.

"זו סדרה מאוד פיזית, כי שתי הקבוצות משחקות כדורסל מאוד אתלטי ומהיר. יש הרבה מגע בין השחקנים, וזה הופך את המשחקים לקשים יותר לשיפוט. בכל אופן, אני מאמין שהיתרון בצד של פנאתינייקוס", אמר איטודיס. "מצבו של ווייד בולדווין לא ברור, ואפילו אם הוא ישחק, הוא לא יהיה אותו דבר, ולא ישחק כמו שהוא רגיל. מכבי קבוצה שמפקידה את ההתקפה בידיים של בולדווין ולורנזו בראון, ושאר השחקנים קולעים בעיקר מריבאונד התקפה. זו הזהות של מכבי תל אביב לאורך כל העונה".

איטודיס הוסיף: "לפאו יש את היכולות כדי להקשות על מכבי עם הריווח שלה בהתקפה ועם ניהול המשחק של קוסטאס סלוקאס, שלמכבי אין תשובות אליו. הכל יכול לקרות בפלייאוף, אבל אני מאמין שלפאו יש את הניסיון כדי לסיים את הסדרה ולעלות לפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully