וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן המאיימת או אוזביקסטן המושלמת: מי תהיה היריבה של ישראל?

השתיים יתמודדו בגמר אליפות אסיה U23 ביום שישי. המנצחת תשובץ בבית ד' בטורניר הכדורגל האולימפי, עם ישראל, מאלי ופרגוואי

"סערה בממלכה" עם גיא לוזון: חלק א'/ספורט1

הנבחרות האולימפיות יפן ואוזבקיסטן עלו אתמול (שני) לגמר אליפות אסיה ויתמודדו על התואר בגמר שיתקיים ביום שישי. המנצחת תוכתר לאלופת אסיה וגם תשובץ בבית בבית ד' של טורניר הכדורגל האולימפי, אליו הוגרלו גם ישראל, מאלי ופרגוואי.

יפן ניצחה אתמול 0:2 את עיראק בחצי הגמר, אחרי שהדיחה ברבע את מארחת הטורניר, קטאר. עם שחקנים מבנפיקה, ורדר ברמן ופורטונה דיסלדורף, היא נחשבת לפייבוריטית לזכייה, למרות שכבר הפסידה בשלב הבתים לדרום קוריאה. אבל אוזבקיסטן חווה טורניר חלומי והוכיחה שהיא לא תגיע לגמר כדי להתבטל.

האוזבקים סיימו שלב בתים מושלם עם 9 נקודות מ-9 אפשריות והפרש שערים 0:10 אחרי ניצחונות חלקים על וייטנאם, מלזיה וכווית. ברבע הגמר הם גברו 0:2 על ערב הסעודית ובחצי הגמר ניצחו בתוצאה זהה את אינדונזיה המפתיעה. המשמעות: עד כה הם ניצחו בכל 5 המשחקים שלהם ועדיין לא ספגו אפילו פעם אחת.


לוח המשחקים של ישראל בבית ד':

24 ביולי, 22:00, פארק דה פראנס, פריז: מאלי - ישראל
27 ביולי, 20:00, פארק דה פראנס, פריז: פרגוואי - ישראל
30 ביולי, 22:00, סטאד דה לה בוז'ואר, נאנט: ישראל - יפן/אוזבקיסטן

שחקני נבחרת אוזבקיסטן עד גיל 23 באליפות אסיה 2024. Zhizhao Wu, GettyImages
5 משחקים, 5 ניצחונות, הפרש שערים 0:14. שחקני נבחרת אוזבקיסטן/GettyImages, Zhizhao Wu

ביום חמישי יתקיים המשחק על המקום השלישי בין עיראק לאינדונזיה. המנצחת תזכה בכרטיס אוטומטי לשלב הבתים (שם תשחק נגד ארגנטינה, אוקראינה ומרוקו). המפסידה תמשיך למשחק פלייאוף נגד גינאה שסיימה במקום הרביעי באליפות אפריקה. מהפלייאוף הזה תצא הנבחרת האחרונה שתעפיל לטורניר האולימפי (ותשחק בבית א' עם צרפת, ארה"ב וניו זילנד).

טורניר הכדורגל יתקיים בתאריכים ה-24 ביולי עד ה-9 באוגוסט. הנבחרות חולקו לארבעה בתים ושתי הראשונות בכל בית יעלו לרבע הגמר. המשחקים יתקיימו בשבע ערים שונות: מארסיי, ליון, בורדו, סנט אטיין, ניס, נאנט וכמובן פריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully