וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסקנה במכבי תל אביב והמוצהבים שחייבים להיזהר בסכנין

30.4.2024 / 7:50

מכבי חיפה לא מרפה, ובקרית שלום מבינים: מאבק האליפות חי וקיים, אסור להוריד רגל מהגז. חמישה שחקנים כולל מילסון ופרץ בסכנה לקראת המפגש הישיר מול הירוקים

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

שחקני מכבי תל אביב ייהנו גם היום (שלישי) מיום מנוחה כפי שהיה להם גם אתמול. רובי קין נתן לשחקנים מנוחה גם ביום שישי הקרוב מאחר שהמשחק מול בני סכנין הוא רק ביום שני הבא. במכבי תל אביב משוכנעים שבתקופה הזו, החודש האחרון של העונה, מנוחה היא אלמנט שיכול לעשות טוב, בתנאי שהוא במינון הנכון.

חמישה שחקנים של מכבי תל אביב יצטרכו להיזהר מול סכנין מספיגת כרטיס צהוב, שימנע מהם לשחק מול מכבי חיפה במחזור שאחרי זה. מדובר במילסון, דור פרץ, אנריק סבוריט, רוי רביבו ועדן קארצב. לרביבו ולסבוריט יש 8 כרטיסים צהובים. למילסון, פרץ וקארצב 4 כרטיסים צהובים. עוד כרטיס צהוב לכל אחד מהחמישה והוא לא יוכל לשחק במשחק הבא.

מבין החמישה רק קארצב ספג צהוב במשחק האחרון מול מכבי בני ריינה. כל היתר לא קיבלו צהוב במשחק החוץ בשבת האחרונה, כך שהציפייה היא שכולם יידעו לשמור על עצמם ביום שני בדוחא ולהימנע מכרטיס צהוב שיביא להיעדרותם מול מכבי חיפה.

מחמוד ג'אבר מכבי חיפה דור פרץ מכבי תל אביב. דני מרון
ייזהר מצהוב מול סכנין. דור פרץ במפגש קודם עם מכבי חיפה/דני מרון

במכבי תל אביב מבינים אחרי עוד ניצחון של מכבי חיפה, שלא מרפה מהם, שהמאבק על האליפות עוד לפניהם וגם פער של 7 נקודות שיש כעת, לא יכול לייצר רגיעה. יש לקבוצה עוד חמישה משחקים בפלייאוף ובתוכם המשחק הישיר מול מכבי חיפה, כך שהעבודה עוד לפני השחקנים והם יצטרכו להתחיל את הסיבוב השני של הפלייאוף ולנצח בסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully