וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנעליים של בולדווין והלקח ממונאקו: מכבי ת"א משדרת ביטחון

30.4.2024 / 6:45

הצהובים נערכים להתמודד ללא בולדווין במשחק 3 נגד פנאתינייקוס (20:00), דיברתולומיאו אמור לשאת בנטל אחרי שהשאיר את הפציעה מאחור. המיקוד ההגנתי כולו על סלוקאס

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים עם בונזי קולסון בבלגרד/אור שקדי, שליח וואלה ספורט לבלגרד

מכבי תל אביב תעלה הערב (שלישי, 20:00) לפיוניר למשחק השלישי נגד פנאתינייקוס בסדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג. שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם ניצחון אחד בסדרה, ובמרחק שני ניצחונות מחזרה לפיינל פור אחרי שנים רבות, וההתרגשות והמתח בשני המחנות בשיאם.

הנושא המרכזי סביב מכבי תל אביב בימים האחרונים הוא מידת כשירותו של ווייד בולדווין. הכוכב של הצהובים ערך אמש אימון חלקי מאוד, והיום יעבור בדיקת MRI שנייה תוך שבוע כדי להבין את מצבו לפני שתתקבל החלטה האם לסכנו בהתמודדות הערב או ביום חמישי במשחק הרביעי בסדרה. במכבי לא הייתה אופטימיות גדולה סביב הסיכוי שבולדווין ישחק, אבל לא פסלו זאת על הסף.

בנוסף, במועדון היו עסוקים בניסיון לשכנע את משטרת בלגרד בדרכים שונות, כולל לחץ על ממשלת בלגרד, לאפשר כניסה של 1,000 צופים להתמודדות הערב.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. אור שקדי, שליחנו לבלגרד, מערכת וואלה
סיכוי קלוש. בולדווין באימון אמש/מערכת וואלה, אור שקדי, שליחנו לבלגרד

במכבי התכוננו בימים האחרונים למשחק ללא בולדווין ששהה בקרואטיה. מי שאמור לקחת יותר אחריות על עצמו אחרי שלא ניער מעליו לחלוטין עד כה את פציעת הכתף הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שסיפר אמש: "אני מרגיש הרבה יותר טוב. לא שיחקתי מספיק בשני המשחקים הראשונים בסדרה, אבל אני מקווה לעזור לקבוצה יותר במשחק הקרוב. הפציעה היא כבר לא בעיה".

דיברתולומיאו היה אחד השחקנים של הצהובים שהיה במצב הזה בדיוק בעונה שעברה, אז הצהובים שמטו את המשחק השלישי בבית נגד מונאקו בדרך להדחה: "יש לנו הרבה שחקנים שהיו במצב הזה בעונה שעברה. אנחנו צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק, בפלייאוף המתח עולה ואנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ובכדורסל, בדברים שאנחנו יכולים לשלוט בהם. אם נהיה במיטבנו, נוכל לנצח את הסדרה".

במכבי המשיכו לא להגיב להתנהלות של פנאתינייקוס עד אמש, כשאתמול היוונים שינו מעט את הגישה שלהם. דיברתולומיאו עצמו סיפר על ההתנהלות של היוונים ושל מאמנם ארגין עתמאן שהאשימו את מכבי בדברים שונים: "הייתי מופתע. זאת הסחת דעת, אנשים מדברים על זה כמה ימים, אבל כל האנרגיה וכל הפוקוס שלנו הוא על המשחק השלישי. אנחנו מתמקדים במה שאנחנו יכולים לשלוט בו. מה שאנחנו יכולים לשלוט בו זה לנצח את המשחק השלישי ולעבור למשחק הרביעי".

מי שעומד במרכז התוכניות המקצועיות של הצהובים הוא קוסטאס סלוקאס שכמעט וניצח את מכבי לבד במשחק השני בסדרה. "סלוקאס פגע בנו בשני המשחקים הראשונים, התמקדנו בו בימים האחרונים וחשבנו איך נתמודד איתו. זה יהיה מאמץ קבוצתי, בשורה התחתונה אנחנו צריכים להתמקד בכל השחקנים שלהם, ולהבין שלא רק שחקן אחד יפיל אותנו", סיכם דיברתולומיאו.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
ג'ון דיברתולומאו לצד לורנזו בראון מכבי תל אביב. אור שקדי, שליחנו לבלגרד,
הרבה יהיה מונח על הכתפיים שלו, תרתי משמע. דיברתולומיאו/אור שקדי, שליחנו לבלגרד

במחנה היווני כאמור שינו גישה אמש וירדו מהמתקפה על מכבי והשופטים שעלתה להם בקנס. פנאתינייקוס הגיעה עם מטען של ציפיות בתקווה לפחות להחזיר את הסדרה להכרעה באתונה למשחק חמישי, אם לא לנצח את שני המשחקים בבלגרד ולהכריע את הסדרה כבר שם.

"מכבי קבוצה קשוחה מאוד. הם שיחקו טוב מאוד נגדנו, הם אגרסיביים והם מענישים על כל טעות שאנחנו עושים", אמר יואניס פפאפטרו שהצטיין במשחק השני. "נצטרך להיות ממוקדים בתוכנית המשחק ומחויבים מאוד. אני לא יודע אם ווייד בולדווין משחק או לא, ברור שהוא שחקן נהדר, שחקן ששיחק מספיק זמן בליגה הזאת. הוא טוב מאוד בשבילם, ואם הוא לא ישחק הם יצטרכו לשנות משהו במשחק שלהם. בכל אופן, זה לא נוגע לי ישירות. נצטרך להתמקד במי שישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully