וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל מודה ש"יש שיפור", וההערצה סביבו רק גוברת

הספרדי שוג חגג במדריד וניצח משחק שלישי ברציפות לראשונה מאז 2022 ("עד לא מזמן לא יכולתי לזוז"), ואפילו היריב שלו הצטרף לעדת המעריצים

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל בטורניר מדריד. OSCAR DEL POZO/AFP, GettyImages
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל בטורניר מדריד/GettyImages, OSCAR DEL POZO/AFP

רפאל נדאל ממשיך לבנות ולבחון את החוסן הפיזי שלו, כמו גם את האינטנסיביות והיכולת הנדרשים ממנו כדי להיות תחרותי במשך חמש מערכות מול השחקנים הטובים בעולם ברולאן גארוס, ואתמול (שני) הוא עשה צעד נוסף קדימה בקאמבק שלו כשהעפיל לסיבוב הרביעי בטורניר מדריד עם ניצחון 1:6, 7:6 (5), 3:6, על פדרו קאצ'ין הארגנטינאי.

לאחר שהתחיל את הטורניר עם חוסר ודאות גדול לאחר שב-18 החודשים האחרונים היה בעיקר מחוץ לסבב עקב פציעות שונות, נדאל ממשיך להתקדם. יומיים אחרי שהדיח את אלכס דה מינאור, המדורג העשירי, בסיבוב השני, נדאל שמר על האינטנסיביות שלו לאורך קרב של שלוש שעות וארבע דקות מול קאצ'ין, המדורג 91 בעולם, והוא העלה את רמתו ברגעים המכריעים של המערכה השלישית.

"לפני שלושה וחצי שבועות, כמעט ולא יכולתי לזוז, והפסדתי לחבר'ה מהאקדמיה יום אחרי יום", אמר נדאל. "עכשיו אני שוב עם החבר'ה בסבב. ומנצח. יש התקדמות, וצריך להעריך אותה בצורה חיובית, קטנה ככל שתהיה. למרות שאני במצב שונה בקריירה שלי, אני חושב שבניתי אותה על ידי הערכה של שיפורים קטנים. אני מנסה לעבור את התהליך הזה שוב, למרות שזו משימה הרבה יותר מסובכת".

הקהל במדריד כמובן התמוגג מהיכולת של נדאל בן ה-37, ככל הנראה בשנת הפרישה שלו, סביר להניח בהופעות האחרונות שלו על המגרשים - אבל גם יריבו ידע להעריך את הרגע. "זה היה חלום עבורי לשחק מולך", אמר קאצ'ין לנדאל בסיום, בלחיצת הידיים ליד הרשת, "אפשר חולצה ממך, או מגבת או משהו?".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully