וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגיע ל-100 נקודות? לסטר סיטי אלופת ליגת המשנה באנגליה

האלופה הסנסציונית מ-2016, שחגגה עלייה ביום שישי בעקבות הפסדה של לידס, הבטיחה את המקום הראשון אחרי 0:3 על פרסטון. צפו בתקציר

תקציר: לסטר מביסה 0:3 את פרסטון וחוגגת את אליפות הצ'מפיונשיפ/ספורט1

בדיוק עשור אחרי העלייה הקודמת שבה חצתה את רף 100 הנקודות, לסטר סיטי יכולה לעשות את זה פעם נוספת. השועלים, שכזכור הדהימו את אנגליה עם אליפות סנסציונית ב-2016 וירדו בעונה שעברה, חגגו את חזרתם לפרמיירליג כבר ביום שישי בעקבות התבוסה של לידס 4:0 אצל ק.פ.ר, אבל הערב (שני) הבטיחו גם את אליפות ליגת המשנה עם 0:3 קליל בחוץ מול פרסטון המדורגת 10 בטבלה. זו הפעם השמינית בהיסטוריה שבה הם מסיימים כאלופי ליגת המשנה (על כל גלגוליה ושמותיה).

לסטר ניצבת כעת עם 97 נקודות בפסגה לפני מחזור הסיום בשבת, בו תארח את בלקבורן בניסיון להגיע ל-100 נקודות (אחרי 102 נקודות שהשיגה ב-2014). אם תעשה את זה, היא גם תחגוג ניצחון מספר 32 העונה ותשבור את שיא הליגה מלפני עשור (בו היא מחזיקה יחד עם מנצ'סטר סיטי ורדינג - 31 ניצחונות).

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי חוגג שער. Alex Livesey, GettyImages
עמד במשימת הקאמבק המהיר. ג'יימי ורדי/GettyImages, Alex Livesey

ג'יימי ורדי בן ה-37, השריד הכמעט יחיד מהאליפות ההיסטורית (השני הוא מארק אולברייטון שחזר בקיץ ושיחק רק 81 דקות העונה), חגג צמד רביעי העונה והגיע ל-18 שערי ליגה. הוא כבש דרד'לה בסיבוב הדקה ה-36 והשלים צמד מול שער ריק אחרי מבצע אישי של הבלם ואוט פאס שנעצר בקורה בדקה ה-52, כשאת השלישי הבקיע בנגיחה קייסי מקאטיר בדקה ה-67, אחרי הכנה טובה של עבדול פטאוו הגנאי, אחד הכוכבים העולים של לסטר תחת הדרכתו של אנצו מארסקה האיטלקי.

  • עוד באותו נושא:
  • לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully