וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "פיירו ניצח לנו את המשחק, נמשיך להילחם עד הסוף"

עודכן לאחרונה: 29.4.2024 / 23:05

מאמן מכבי חיפה החמיא לחלוץ שנכנס ובישל פעמיים בדרבי, וטוען: חסרונם של שלושת הפצועים פגע בנו קשות. רוני לוי: "לא הצלחנו להחזיק בכדור, אפילו בצורה מוגזמת". דין דוד: "לא נוותר עד הסוף"

צפו: דין דוד כבש צמד, מכבי חיפה גברה 0:2 על הפועל חיפה/ספורט1

מכבי חיפה עבדה קשה הערב (שני) בדרבי, אבל בסופו של דבר הצליחה לעמוד במשימה עם ניצחון מתוק. הירוקים גברו 0:2 על הפועל חיפה בקרב העירוני מצמד של דין דוד תוך 2 דקות, כשהניצחון הוא לא רק יוקרתי על היריבה העירונית, אלא גם שומר על האלופה בתמונת מאבק האליפות מול מכבי תל אביב, כשהפער בפסגה צומק ל-7 נקודות. במחזור הבא מכבי חיפה תשחק בחוץ מול בני ריינה בשבת, ויודעת שאם תנצח תקטין את הפער ל-4 בלבד ממכבי תל אביב, שתשחק רק ביום שני בחוץ מול בני סכנין - לפני משחק העונה באצטדיון העירוני בחיפה שבוע לאחר מכן.

דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
תוך 2 דקות. דוד/מאור אלקסלסי

מסאי דגו: "הפועל חיפה קבוצה מאוד מאומנת הגנתית, ברמה גבוהה. ידענו, אמרנו לשחקנים שנפגוש קבוצה מאוד קופמקטית שתדע מתי ללחוץ אותנו. הייתי מאוד מאוכזב במחצית הראשונה, אמרתי לשחקנים שהיינו מאוד אנמיים. לא הצגנו יכולת אישית. אמרתי לעצמי שנעבור ל-3-5-2 אם זה לא יעבוד, ועשינו שינוי. פרנזי פיירו נכנס כמו גבר, בלי שום פוזה וניצח לנו את המשחק".

על הפציעות במהלך העונה: "זה יישמע תירוץ, אבל פיירו היה חודש וחצי בחוץ, דין דוד היה חודש וחצי בחוץ ומחמוד ג'אבר שלושה חודשים בחוץ. אם השלושה האלה היו איתנו, זה היה נראה אחרת. אתם רואים מה הם שווים. אבל אין מה לעשות. כל עוד יש סיכוי, נמשיך להילחם. יש לנו קהל שמצפה לזה. הפער גדול, אנחנו צריכים שהם ימעדו כי אם אנחנו נמעד אז ייגמר הסיפור. יש לנו מפגש עם ריינה שניצחה אותנו פעמיים, נצטרך לבוא צנועים ולנצח".

דין דוד: "המשחק נפתח קצת יותר קשה, לא הגענו למצבים שאנחנו רגילים וכמו שעבדנו באימונים, אבל יש משחקים כאלה ואני שמח שעברנו את הדקות האלה טוב. המחצית השנייה הייתה יותר טובה ואני שמח שהשגנו את השערים. שיחקתי המון עם פיירו, אני מאוד אוהב אותו והשילוב בינינו טוב. כל חלוץ שואף למלכות השערים, זו אחת המטרות שלי, אבל יש מטרות אחרות שאנחנו עובדים קשה בשבילן ולא נוותר עד הסוף. זו העונה הכי טובה שלי מבחינת מספרים, חד משמעית. שברתי את השיא שלי ויש עוד כמה מחזורים. אנחנו מאמינים עד הסוף, ננסה לעשות תוצאות טובות ולא נוותר. אנחנו מכבי חיפה".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
עבדולאי סק, פרנזי פיירו שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עבדולאי סק, פרנזי פיירו שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

המאמן המפסיד רוני לוי: "רצינו. מבחינה הגנתית היינו בסדר גמור, אבל מבחינת החזקה בכדור היינו ביום חלש. לא הצלחנו להחזיק בכדור, אפילו בצורה מוגזמת, עם איבודי כדור מיותרים. אם אתה מתכונן אבל לא עושה התקפות מעבר טובות, אתה קורס, וזה מה שקרה.

"אני תמיד אומר לשחקנים שאם אפשר, שילחצו גבוה. אבל אנחנו לא בשלב כזה שאנחנו יכולים ללחוץ ככה את מכבי חיפה, אנחנו פחות טובים, רציתי שהמשחק יהיה פחות פתוח, אבל לצערי כמעט לא החזקנו בכדור, ושני השערים היו טעויות לא מתאימות ונכבשו בקלות מדי.

"כל הפסד הוא חמוץ, בטח בדרבי, שחשוב לקהל ולנו השחקנים, אבל צריך לזכור שיש יריבות חזקות, ובמקרה הזה היא חזקה מאיתנו. המאבק לפלייאוף העליון היה קשה מול יריבות לא פחות טובות מאיתנו. אנחנו נאבקים גם עכשיו, אנחנו נלחמים וחיוביים, אבל גם לנו יש גבול מסוים".

לירן סרדל: "תחושות לא נעימות, לא כיף להפסיד דרבי. עשינו הכול, באנו בתכנית משחק ברורה ורצינו לנסות לנצח כשהם ייצאו יותר קדימה. לצערנו ספגנו שני שערים לקראת סיום המשחק. לא היינו שקטים עם הכדור, לא יצאנו טוב להתקפה למרות שעמדנו טוב מבחינה הגנתית. עברנו הרבה דרבים, ניסינו לעשות הכול כדי לנצח ולשמח את הקהל כי אנחנו עושים עונה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully