וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה "לא חושב על הגביע" ומכריז: "אנחנו קבוצת הבית הטובה בליגה"

מאמן הפועל באר שבע "רוצה לקחת כל דבר שאפשר" אחרי הניצחון על בני סכנין: "לא מתעסק בעתיד שלי". דראפיץ': "אנחנו במקום שלא ציפו שנהיה בו"

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 1:2/ספורט1

הפועל באר שבע חזרה אחרי הניצחון הדרמטי בחצי גמר גביע המדינה לאצטדיונה הביתי, והערב (שני) הצליחה לחזור מפיגור בתום דרמה נוספת וניצחה 1:2 את בני סכנין משערים של דור חוגי, שכבש שער עצמי, והלדר לופס מהנקודה הלבנה. בסיל חורי העניק יתרון שלא נשמר לאורחת, קונסטנטינוס סוטיריו הורחק בצהוב שני ומריאנו באריירו סיים את המשחק אחרי תשע דקות בלבד עם פציעה מדאיגה.

אליניב ברדה סיכם את הניצחון הביתי: "זה היה משחק שאי אפשר לשבת בו, אי אפשר לנוח לרגע. הגענו למצבים והיה חסר לנו רק לדחוק. שני שערים שנפסלו לנו בנבדל, אבל היו הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. אנחנו קבוצת הבית הכי טובה בליגה, חשוב לנו לשמור על הבית שלנו. זה פלייאוף ואנחנו רוצים לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. לא חושבים כרגע על הגביע, אבל רוצה לקחת כל דבר שאפשר".

על העתיד שלו במועדון: "לא חושב שצריך להתעסק בי ואיפה אאמן, אלא בקבוצה ובחודש הקרוב שלנו. רוצה להתעסק בניצחון של הקבוצה שלי, אלה שלוש נקודות חשובות".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע לצד דיינר קיניונס. דני מרון
מתעלם מהעתיד ונהנה מההווה. ברדה חוגג עם קיניונס/דני מרון

איתן טיבי שהפך לשיאן ההופעות כשחקן הפעיל כרגע בליגה סיכם: "אחרי משחק הגביע היינו באופוריה, אך שיחקנו היום די טוב. לצערי ספגנו, אני שמח שחזרנו וניצחנו את המשחק בצורה הטובה ביותר. כבוד גדול להיות השחקן הפעיל עם הכי הרבה הופעות. אם מדברים על איתי שכטר, אני מאוד אוהב אותו ובטוח שיצליח לאן שיילך. ההופעה ה-400 תהיה בבאר שבע? לא חושב על זה, חושב על המשחק הבא".

עוד בוואלה!

לא רק גמר הגביע: חשש להיעדרות ממושכת של מריאנו באריירו

לכתבה המלאה
איתן טיבי הפועל באר שבע. דני מרון
ציון דרך לבלם המנוסה. טיבי/דני מרון

סלובודן דראפיץ' יצא מאוכזב, אך מצא לא מעט נקודות אור בקבוצה שלו: "ברור שאני לא מרוצה מההפסד, אבל שיחקנו כדורגל לא רע. רצינו לראות מה יש לנו בסגל גם לעונה הבאה. ביתרון ניסינו ללחוץ. לא יצא לנו לשחק לגמרי את המשחק שלנו, גם בפלייאוף העליון. לא הייתי מבסוט מהמחצית הראשונה. המסירה האחרונה זאת הבעיה שלנו. אין ספק שיש פה קבוצה צעירה, טובה. אנחנו במקום שלא ציפו שנהיה בו. יש עוד חמישה משחקים, רוצים לקחת עוד נקודות ולהתכונן לעונה הבאה. גם נגד מכבי חיפה בסמי עופר שיחקנו כדורגל חיובי, אנחנו רוצים לגרום לאוהדים שלנו לבוא ולהנות מהקבוצה שלנו. השער של בסיל חורי? ידענו שהוא סקורר. הוא צריך לקבל יותר דקות משחק, הוא גם בנבחרת האולימפית ויש לו עתיד".

בסיל חורי, כובש השער היפה של סכנין, אמר בסיום: "היה לי גול יפה, אבל הוא לא עזר לנו והגיעה לנו לפחות נקודה. שיחקנו טוב. מגיע לנו הרבה, אנחנו קבוצה טובה ומשחקים כדורגיל יפה, אך זקוקים לקצת יותר מזל. עוד דקות? הכל החלטת המאמן, ברור שאני רוצה עוד דקות משחק. אני אנסה להיות ולקבע את המעמד כשחקן הרכב".

בסיל חורי שחקן בני סכנין חוגג שער. דני מרון
שער מיני רבים? חורי/דני מרון

תוצאות משחקי השבת:

מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 3:2
הפועל ירושלים - הפועל חדרה 1:2
מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 2:0
מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה 0:1
הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 5:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully